بهره‌برداری از دهانه دوم پل بلوار خلیج فارس تا بهار سال آینده

شهردار آران‌وبیدگل از بهره‌برداری پروژه بازگشایی دهانه دوم پل بلوار خلیج فارس(جاده قدیم) تا نیمه اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش بلدیه آنلاین، محسن صانعی اظهار کرد: به دلیل بار ترافیکی که در محور بلوار خلیج فارس شاهد بودیم، برنامه ریزی‌هایی برای احداث دهانه دوم پل بلوار خلیج فارس جهت کاهش ترافیک صورت گرفت و این پروژه پس از انجام طرح‌های مطالعاتی از ابتدای مردادماه سال جاری عملیاتی شد.

وی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم این پروژه را تا نیمه اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۲ به بهره برداری برسانیم، ادامه داد: در حال حاضر پروژه احداث دهانه دوم پل بلوار خلیج فارس شامل دو مرحله مسدودی ریل راه‌آهن بود که در این دو مرحله، عملیات ریل برداری و نصب دال گذاری بتنی و در انتها ریل‌گذاری مجدد انجام خواهد گرفت.

شهردار آران‌وبیدگل تصریح کرد: هر مرحله مسدودسازی ریل راه‌آهن حدود پنج ساعت به طول انجامیده است و امیدواریم بتوانیم مراحل نهایی پروژه را به سرانجام برسانیم و با کیفیت کامل این مسیر را جهت رفاه حال شهروندان به آن‌ها تقدیم کنیم.

وی افزود: اجرای این عملیات برای ایمنی جان شهروندان و روان شدن مسیر تردد خودروهای سبک و سنگین توسط شهرداری آران‌وبیدگل در حال اجرا است.

گفتنی است؛ مرحله دوم مسدودی پل شامل ریل‌برداری، اجرای دال بتنی برای سقف زیرگذر و ریل‌گذاری با حضور فرماندار، شهردار و رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان آران‌وبیدگل و مهندس توحیدی‌راد رئیس شورای عالی استان در محل اجرای پروژه بازگشایی دهانه دوم پل بلوار خلیج فارس(جاده قدیم) انجام شد.

در اجرای مرحله دوم که روز چهارشنبه سوم اسفندماه انجام شد و حدود پنج ساعت به طول انجامید با هماهنگی‌های انجام شده با اداره راه آهن، مسیر تردد قطارها در این مدت مسدود شد، همچنین مرحله بعدی این عملیات شامل بتن‌ریزی و آزادسازی مسیر دهانه پل به زودی انجام می‌شود.