بهره‌برداری از پروژه مسیر سلامت «شمیم»

مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان از بهره‌برداری پروژه احداث مسیر سلامت «شمیم» به مساحت ۸۵۰ مترمربع با هزینه پنج میلیارد ریال طی سه ماه خبر داد.

به گزارش بلدیه آنلاین، علی باقری با بیان اینکه توجه به پروژه‌های محله‌محور در اولویت برنامه‌ریزی و اجرایی منطقه هشت قرار دارد، اظهار کرد: از ابتدای دوره جدید مدیریت شهری، مقیاس اصلی خدمت، تمرکز بر محله‌محوری است که در این خصوص ۲۰۰ محله در سطح شهر اصفهان در دستور کار بررسی و مطالعه قرار گرفت تا کیفیت سطح زندگی در این محلات به‌تدریج ارتقا یابد.

وی افزود: یکی از این محلات در محدوده منطقه هشت شهرداری «خانه اصفهان» است.

مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان با تاکید بر ضرورت تحقق شعار «اصفهان من، شهر زندگی» افزود: نقطه آغاز تحقق این شعار ارتقای سطح کیفیت زندگی در محلات است، به‌گونه‌ای که شهروندان وقتی از محل زندگی خود خارج می‌شوند، تغییر در شهر را احساس کنند و حس بهتری از محله خود داشته باشند.

وی تصریح کرد: پروژه مسیر سلامت شمیم در بافت پرتراکم جمعیتی محله خانه اصفهان واقع شده، به طوری که پیرامون آن را مدارس و محیط‌های آموزشی فراگرفته است.

باقری افزود: پس از مطالعه درباره فاز اولیه، ضرورت احداث مسیر سلامت برای ارتقای سطح خدمات فرهنگی و تفریحی به شهروندان ساکن محله مذکور به منظور بهبود سلامت، سرزندگی، نشاط و افزایش مهارت‌های زندگی احساس و منجر به طراحی و اجرای پروژه شد.

وی خاطرنشان کرد: مسیر سلامت شمیم به مساحت ۸۵۰ مترمربع و با هزینه پنج میلیارد ریال طی سه ماه اجرا شده است.

مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان اظهار کرد: پروژه‌های عمرانی احداث مسیرهای «سلامت اطلس» و «اصفهان ویلا» در محله‌های خانه اصفهان و رزمندگان با هزینه‌ای بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال نیز در حال ساخت است که تا پایان سال جاری تکمیل می‌شود و برای بهره‌برداری در اختیار شهروندان منطقه قرار خواهد گرفت.

منبع خبر