بهره‌برداری از پل ال ۳۰۰ شهر اهواز در هفته آینده

شهردار اهواز گفت: پل ال ۳۰۰ از مجموعه تقاطع غیرهمسطح شهید کجباف هفته آینده به بهره‌برداری خواهد رسید. رضا امینی اظهار کرد: تاکنون هشت هفته از اجرای طرح “هر هفته یک افتتاح” شهرداری اهواز می‌گذرد؛ این افتتاحیه‌ها به منظور ارائه خدمات کمی و کیفی با رویکرد محله‌ای به مردم انجام می‌شود، در هفته‌های آینده هم […]

شهردار اهواز گفت: پل ال ۳۰۰ از مجموعه تقاطع غیرهمسطح شهید کجباف هفته آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

رضا امینی اظهار کرد: تاکنون هشت هفته از اجرای طرح “هر هفته یک افتتاح” شهرداری اهواز می‌گذرد؛ این افتتاحیه‌ها به منظور ارائه خدمات کمی و کیفی با رویکرد محله‌ای به مردم انجام می‌شود، در هفته‌های آینده هم حجم و هم کیفیت پروژه‌ها ارتقا پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه در سال جدید مقرر شده است هر سه ماه یک بار گزارش جامعی از پروژه‌های عمرانی و خدماتی شهر اهواز به مردم ارائه دهیم، گفت: باید در این دوره سه ماهه حداقل ۱۰ هفته مراسم افتتاحیه داشته باشیم، لذا گزارش سه ماهه اول سال ۱۴۰۱ عملکرد شهرداری در تا هفته آینده به شهروندان ارائه خواهد شد.

شهردار اهواز تصریح کرد: یکی از محاسن برگزاری افتتاحیه‌ها، حضور در میان مردم است که سبب می‌شود به‌صورت مستقیم و از زبان شهروندان مشکلات محل زندگی آنها شناسایی و بر اساس اولویت‌بندی برای اجرا به آنها اعتبار اختصاص یابد تا خدمات با نگاهی عادلانه میان محله‌های اهواز توزیع شود.

وی افزود: تاکنون اقدامات خوبی در حوزه‌های مختلف مدیریت شهری انجام شده است که امیدواریم با این پروژه‌های محله‌ای و پس از آن پروژه‌های شهری، اهواز در مسیر توسعه و پیشرفت بیشتر قرار گیرد و در یک رقابت سالم با سایر شهرداری‌ها بتوانیم اقداماتی درخور شأن مردم اهواز انجام دهیم.

امینی در خصوص بهره‌برداری از پروژه ال ۳۰۰، گفت: به دلیل گرمای بیش از حد اهواز مراحل پایانی و نصب هندریل‌های پروژه ال ۳۰۰ با سه روز تأخیر اجرا شد که با تکمیل، نظافت و زیباسازی‌های اطراف آن، این پل از مجموعه تقاطع غیرهمسطح شهید کجباف روز سه‌شنبه هفته آینده _هفتم تیرماه_ در نهمین هفته از طرح هر هفته چند افتتاح به بهره‌برداری خواهد رسید.

منبع خبر