تاکید شهردار قم بر لزوم اطلاع‌رسانی به مردم

شهردار قم با اشاره به اهمیت تشریح روند فعالیت‌ها برای مراجعه‌کنندگان یادآور شد: شفاف موضوعات را با مردم در میان بگذارید و اطلاع‌رسانی درستی صورت گیرد، چراکه بسیاری از موارد و موانع خارج از روندهای قانونی است. سیدمرتضی سقائیان‌نژاد سیزدهم مردادماه در بازدید سرزده از منطقه پنج شهرداری قم، از بخش‌های مختلف این منطقه شهری […]

شهردار قم با اشاره به اهمیت تشریح روند فعالیت‌ها برای مراجعه‌کنندگان یادآور شد: شفاف موضوعات را با مردم در میان بگذارید و اطلاع‌رسانی درستی صورت گیرد، چراکه بسیاری از موارد و موانع خارج از روندهای قانونی است.

سیدمرتضی سقائیان‌نژاد سیزدهم مردادماه در بازدید سرزده از منطقه پنج شهرداری قم، از بخش‌های مختلف این منطقه شهری بازدید کرد.

شهردار قم در این بازدید با اشاره به مشکلات منابع انسانی در بخش‌های مختلف شهرداری، اظهار داشت: بخش‌هایی مانند شهرسازی که محل مراجعه حجم قابل‌توجهی از شهروندان بوده نیاز به تقویت نیروی انسانی کارآمد و تخصصی است.

وی با بیان اینکه پرونده‌های شهرداری باید همه به‌صورت الکترونیکی آرشیوسازی شده باشد، تصریح کرد: حجمی از پرونده‌های سنواتی مناطق همچنان به‌صورت الکترونیکی بایگانی و آرشیوسازی نشده است که باید در این زمینه تلاش‌ها افزایش یابد، چراکه نبود بایگانی الکترونیکی در روند فعالیتی مشکلاتی ایجاد خواهد کرد.

دکتر سقائیان‌نژاد همچنین با تأکید بر لزوم حضور مدیرکل منابع انسانی شهرداری در این منطقه شهری برای رفع مشکلات پرسنل ادامه داد: متوازن‌سازی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ باید با جدیت دنبال شود.

وی با اشاره به اهمیت تشریح روند فعالیت‌ها برای مراجعه‌کنندگان یادآور شد: شفاف موضوعات را با مردم در میان بگذارید و اطلاع‌رسانی درستی صورت گیرد، چراکه بسیاری از موارد و موانع خارج از روندهای قانونی است.

شهردار قم اضافه کرد: بسیاری از مطالبات شهروندان حداقلی بوده و می‌توان با تصمیماتی درست حجم این مراجعات را کاهش داد.

منبع خبر