تقدیر فرماندار قصر شیرین از اقدامات شهرداری تهران همزمان با برگزاری راهپیمایی اربعین

فرماندار قصر شیرین از اقدامات مدیریت شهری تهران برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی که از این مسیر به کربلای معلی تردد دارند تقدیر کرد. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، وحیدرضا محمدی که مسئولیت ستاد اربعین حسینی در پایانه مرزی خسروی را برعهده دارد، از روند خدمات رسانی در این محدوده ۱۰۰ […]

فرماندار قصر شیرین از اقدامات مدیریت شهری تهران برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی که از این مسیر به کربلای معلی تردد دارند تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، وحیدرضا محمدی که مسئولیت ستاد اربعین حسینی در پایانه مرزی خسروی را برعهده دارد، از روند خدمات رسانی در این محدوده ۱۰۰ کیلومتری غرب کشور بازدید کرد.

در این بازدید شهردار منطقه ۲۲ با محمد حیدری فرماندار قصرشیرین دیدار کرد، در این دیدار روند خدمات رسانی و اقدامات انجام شده مورد بررسی قرار گرفت و فرماندار قصرشیرین از تلاش مدیریت شهری در این نقطه مرزی تقدیر کرد.

حیدری در این دیدار گفت: اینکه شهرداری تهران در تمامی برنامه های ملی، مذهبی و فرهنگی مشارکت دارد و از سوی دیگر پشتوانه سایر شهرها در زمان های گوناگون است جای تقدیر دارد و بنده از طرف مسئولان استان کرمانشاه از زحمات شهرداری منطقه ۲۲ و مدیریت شهری پایتخت قدردانی می کنم.

محمدی نیز در این دیدار گفت: مدیریت شهری تنها بسترساز محیطی در این نقطه مرزی را انجام داده و بسیاری از اقدامات بامشارکت هموطنان، خیران، هیئت های مذهبی، مساجد، پایگاه های بسیج و سراهای محلات صورت گرفته است.

وی افزود: خوشبختانه روند خدمات رسانی به زائران اربعین در این نقطه مرزی بسیار مطلوب است و در تلاش هستیم این خدمات رسانی تا یک هفته پس از پایان مراسم اربعین حسینی در این محدوده صورت گیرد.

شهردار منطقه ادامه داد: در تلاش هستیم خدمات رسانی که در این منطقه صورت می گیرد به شکل ماندگار باشد تا سال های آینده زیرساخت ها برای زائران فراهم شود.

گفتنی است شهردار منطقه۲۲ شب گذشته از پایانه مرزی خسروی و روند خدمات رسانی موکب ها بازدید کرد.

منبع خبر