تولید ۱۲۰گلدان گل فصلی در شهرداری منطقه ۴ زاهدان

حمید روشندل هرمزی در حاشیه بازدید خبرنگاران از پروژه های در دست اجرای شهرداری منطقه ۴ زاهدان، تصریح کرد: منطقه۴ شهرداری زاهدان از جمله مناطق قدیمی شهر زاهدان است و طی سال های گذشته اقدامات عمرانی زیادی برای بهسازی معابر، خیابان ها و فضای سبز صورت گرفته است. مدیر منطقه ۴ با اشاره به اهمیت […]

حمید روشندل هرمزی در حاشیه بازدید خبرنگاران از پروژه های در دست اجرای شهرداری منطقه ۴ زاهدان، تصریح کرد: منطقه۴ شهرداری زاهدان از جمله مناطق قدیمی شهر زاهدان است و طی سال های گذشته اقدامات عمرانی زیادی برای بهسازی معابر، خیابان ها و فضای سبز صورت گرفته است.
مدیر منطقه ۴ با اشاره به اهمیت ایجاد فضای سبز در محلات و بولوارهای شهر زاهدان، گفت: برای تامین گیاهان و درختچه های مورد نیاز خزانه گل و گیاه را ایجاد کردیم و توانستیم ۱۲۰هزار گلدان گل و درختچه تولید کردیم که علاوه بر تامین نیاز این منطقه دیگر مناطق شهرداری زاهدان نیز بهره مند شده اند.
روشندل هرمزی افزود: کار بهسازی ۷ پارک این منطقه در دست انجام است و کار نورپردازی، راه اندازی سیستم صوتی برای ورزش همگانی و بهسازی سرویس بهداشتی در پارک نور زاهدان انجام شده است.
وی با اشاره به اینکه، در منطقه ۴ زاهدان دوبولوار مهم به نام های کشاورز و جام جم داریم، تصریح کرد: این دو بولوار، شمال شهر و هسته مرکزی شهر را از هم جدا می کنند.
وی ادامه داد: دو بولوار فوق  ۲و نیم کیلومتر طول و ۲/۵ متر عرض دارند به همین دلیل کار ایجاد فضای سبز در آنها با دشواری زیادی انجام شده است.
مدیر منطقه ۴ شهرداری زاهدان گفت: در این راستا ۲۵۰۰درختچه دربولوار جام جم و ۴۵۰۰ درختچه در بولوار کشاورز کاشته شده است.
روشندل هرمزی افزود: در حال حاضر ۳۰ هزار متر مربع فضای سبز در دست اقدام داریم همچنین همه پارک ها به شبکه آبیاری پساب متصل هستند.
وی تصریح کرد: بحث هدایت آب های سطحی انجام شده است و مسیل رزمجو مقدم که سال ها مورد بی توجهی قرار داشت و اهالی منطقه از رها سازی زباله و بوی نامطبوع مسیل گله مند بودند اکنون لایروبی و حفاظ کشی شده است.
این مسئول با اشاره به کارهای عمرانی انجام شده در این منطقه، گفت: ۳۰هزار متر زیرسازی و ۱۰ هزار متر مربع هم جدولگذاری در دست اجرا داریم.
روشندل هرمزی افزود: شهرداری منطقه ۴ دارای محلات قدیمی و اولیه شهر زاهدان است و تا قبل از سال ۹۸ کارهای عمرانی در آن صورت نگرفته بود.
وی تصریح کرد: در این راستا کارهای زیربنایی از سال ۹۸ در این منطقه شروع شد و بهسازی معابر، هدایت آب های سطحی و پیاده رو سازی در این منطقه انجام شد.
مدیر منطقه۴ شهرداری زاهدان با بیان اینکه در این منطقه ۲۰۰هزار متر مربع آسفالت انجام شد، گفت: برای  ترمیم آسفالت خیابان های رزمجو مقدم و مرادقلی نیاز به همکاری آب و فاضلاب داریم.
روشندل هرمزی افزود: کار ترمیم حفاری های شرکت گاز درمعابر فرعی خیابان پهلوانی تا پایان سال به اتمام می رسد.