ثبت چهار مورد نجات بخشی در ۲۴ ساعت گذشته در اهواز

به گزارش “بلدیه آنلاین” خبرگزاری شهرداری خوزستان: رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی اهواز از نجات ۴ مورد اقدام به خودکشی در اهواز طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد. به گزارش “بلدیه آنلاین” خبرگزاری شهرداری خوزستان به نقل ازایلنا از خوزستان، ابراهیم قنبری با اعلام این خبر گفت: طی شبانه روز گذشته ۴ مورد […]

به گزارش “بلدیه آنلاین” خبرگزاری شهرداری خوزستان:

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی اهواز از نجات ۴ مورد اقدام به خودکشی در اهواز طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

ثبت چهار مورد نجات بخشی در ۲۴ ساعت گذشته در اهواز

به گزارش “بلدیه آنلاین” خبرگزاری شهرداری خوزستان به نقل ازایلنا از خوزستان، ابراهیم قنبری با اعلام این خبر گفت: طی شبانه روز گذشته ۴ مورد اقدام به خودکشی به نیروهای آتش نشانی گزارش داده شده که سه مورد آن در حوزه رودخانه کارون اتفاق افتاده بود.

قنبری تصریح کرد: یک زن حدودا ۵۰ ساله در محدوده پل پنجم در ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه شب گذشته اقدام به خودکشی کرد که نیروهای سازمان آتش نشانی اهواز در تلاش برای نجات بخشی او از پل پنجم تا پارک قوری را شنا کرده و با گرفتن او از آب با علایم حیاتی تحویل نیروهای اورژانس دادند.

او افزود: صبح شنبه نیز با اعلام خبر خودکشی یک دختر پانزده ساله در ساعت ۸:۳۰ دقیقه در رودخانه کارون، با اقدام فوری نیروهای آتش نشانی موفق به نجات جان او شدیم.

رئیس سازمان آتش نشانی اهواز گفت: در مورد مشابه دیگر نیز با تلاش نیروهای سازمان آتش نشانی اهواز توانستیم با تلاش جمعی یک خانم ۳۵ ساله که قصد خودکشی در کارون را داشت نجات داده و از مرگ حتمی او جلوگیری کنیم.

قنبری ادامه داد: همزمان در روز گذشته با اعلام یک مورد اقدام به خودکشی در منطقه آخر آسفالت اهواز، نیروهای سازمان آتش نشانی به سرعت وارد عمل شدند و توانستند مردی ۳۰ ساله که با آغشته کردن بدن خود به بنزین قصد خودکشی داشت را منصرف کنند.

در ادامه، عارف اصل شرهانی، سخنگوی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، ساعتی پیش گفت: زن ۵۰ ساله‌ای که در رودخانه کارون اقدام به خودکشی کرده و  توسط امدادگران اورژانس به بیمارستان گلستان اهواز اعزام  شد،  متاسفانه در بیمارستان جان خود را از دست داد.



نرم افزار موبایل ایلنا