جشن بزرگ غدیر با حضور پرشور دوستداران امامت و ولایت با میزبانی با شکوه شهرداری بجنورد

در آستانه عید بزرگ امامت و ولایت، جشن بزرگ غدیر پنجشنبه شب گذشته با حضور پرشور دوستداران امامت و ولایت با میزبانی با شکوه شهرداری بجنورد در بوستان بش قارداش مرکز خراسان شمالی برگزار شد. به گزارش روابط عمومی شهرداری بجنورد ، در این مراسم شاد و مفرح ، جواد حمیدی راوری شهردار بجنورد در […]

در آستانه عید بزرگ امامت و ولایت، جشن بزرگ غدیر پنجشنبه شب گذشته با حضور پرشور دوستداران امامت و ولایت با میزبانی با شکوه شهرداری بجنورد در بوستان بش قارداش مرکز خراسان شمالی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری بجنورد ، در این مراسم شاد و مفرح ، جواد حمیدی راوری شهردار بجنورد در سخنان خود پس از تبریک و تهنیت فرارسیدن عید غدیر خم در جمع هزاران تن از اهالی شهر بجنورد ، از مشارکت فعال مردم بویژه خانواده ها در برگزاری جشن بزرگ عید تا عید و همراهی پر شور و شادی آفرین آنان تقدیر و تشکر کرد.

شهردار بجنورد همچنین از همکاری و همراهی اعضای شورای شهر بجنورد ، و زحمات همکاران شاغل در شهرداری این شهر برای میزبانی شایسته از مردم در این جشن باشکوه تقدیر کرد.

در جشن بزرگ عید تاعید جمعی از هنرمندان کشور و استان با هنرنمایی خود شب خاطره انگیزی را برای هزاران شهروند بجنوردی رقم زدند.

منبع خبر