جلسه مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های استان با شهرداران شهرستان کاشان

به گزارش خبرگزاری شهرداربی های کشور “بلدیه آنلاین” و به نقل از روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری ها ، نشست هم اندیشی مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های استان اصفهان با شهرداران قمصر، مشکات، نیاسر و برزک در شهرستان کاشان در محل شهرداری کاشان برگزار شد. رسول جهانگیری در این نشست ضمن برشمردن برخی از […]

به گزارش خبرگزاری شهرداربی های کشور “بلدیه آنلاین” و به نقل از روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری ها ، نشست هم اندیشی مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های استان اصفهان با شهرداران قمصر، مشکات، نیاسر و برزک در شهرستان کاشان در محل شهرداری کاشان برگزار شد.

رسول جهانگیری در این نشست ضمن برشمردن برخی از فعالیت ها و عملکرد سازمان درچند ماه گذشته، آمادگی سازمان همیاری را در راستای تعامل و همکاری بیشتر با شهرداری ها و ارائه راهکار و نظرات برای بهبود و تعاملات موثر اعلام کرد نمود.
وی با اشاره به اینکه مجموعه سازمان به عنوان یک نهاد عمومی رسالت پشتیبانی و حمایت از شهرداری ها را برعهده دارد گفت: با توجه به پتانسیل ها و توانایی های موجود ، تمام تلاش خود را در جهت تعامل بیشتر با شهرداری ها به کار خواهیم گرفت و سعی بر این است که بتوان از این ظرفیت ها در راستای همکاری و یاری رساندن شهرداری ها به منظور ارائه خدمات رسانی مطلوب به شهروندان استان است.

جهانگیری بر رویکرد تعاملی این سازمان با شهرداری های استان به ویژه شهرداری های شهرستان کاشان تاکید کرد و افزود: تلاش داریم با افزایش ارتباطات در تمامی زمینه های ممکن در کنار شهرداران باشیم.

در ادامه این نشست شهرداران نیاسر، مشکات و برزک ، قمصر و معاون شهردار کاشان ضمن تقدیر از حرکت سازنده مدیر عامل سازمان همیاری در سفر به شهرستان ها و حسن نیت این سازمان گزارشی از شهرهای حوزه خود در خصوص نیازها از جمله سرمایه گذاری در حوزه های گردشگری به جلسه ارائه نمودند و اعلام کردند که انتظار است با همکاری های این سازمان بهتر بتوانیم به برنامه های مد نظر در مدیریت شهری این شهرستان و اهداف مد نظر برسیم.