جلسه هم‌ اندیشی طرح‌ها و پروژه های سرمایه‌گذاری شهرداری گلپایگان

جلسه هم اندیشی طرح های سرمایه گذاری شهرداری گلپایگان به منظور بررسی و اجرایی شدن پروژه‎ های سرمایه گذاری شهرداری و با تمرکز بر پروژه های جدید برگزار گردید. به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” و به نقل از اداره ارتباطات شهرداری و شورای اسلامی شهر گلپایگان، این جلسه با حضور پیمان شکرزاده […]

جلسه هم اندیشی طرح های سرمایه گذاری شهرداری گلپایگان به منظور بررسی و اجرایی شدن پروژه‎ های سرمایه گذاری شهرداری و با تمرکز بر پروژه های جدید برگزار گردید.
به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” و به نقل از اداره ارتباطات شهرداری و شورای اسلامی شهر گلپایگان، این جلسه با حضور پیمان شکرزاده شهردار گلپایگان، معاونین و مدیران و کارشناسان در دفتر شهردار برگزار شد.

در این جلسه برخی طرح ها و پروژه های پیشنهادی شهرداری در خصوص نحوه اجرا و مشارکت با بخش خصوصی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و راهکا‎رهای لازم برای تامین منابع مالی اجرای پروژه ها ارائه شد.

شهرداری گلپایگان اظهار کرد: طرح هایی مورد تایید و ارائه قرار می‎ گیرند که امکان اخذ تمام مجوزات قانونی در آن وجود داشته باشد و شرایطی فراهم شود که این طرح ها و پروژه ها با سرمایه گذاری بخش خصوصی اجرایی شود.

پیمان شکرزاده افزود: باتوجه به پتانسیل های بالای باغ شهر گلپایگان در بخش گردشگری، ارائه و اجرای طرح ‎های گردشگری بیش از پیش باید مد نظر قرار گیرد.