حریق گسترده کارگاه تولید تشک در خمینی‌شهر مهار شد

  مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خمینی‌شهر اظهار کرد: ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه دوشنبه بیستم شهریور ماه حریق سنگین کارگاه تشک بافی واقع در خیابان کوهسار به سمت کشتارگاه قدیم به ستاد فرماندهی عملیات سازمان آتش‌نشانی خمینی‌شهر گزارش شد. به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” و به نقل از خبرنگار […]

 

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خمینی‌شهر اظهار کرد: ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه دوشنبه بیستم شهریور ماه حریق سنگین کارگاه تشک بافی واقع در خیابان کوهسار به سمت کشتارگاه قدیم به ستاد فرماندهی عملیات سازمان آتش‌نشانی خمینی‌شهر گزارش شد.

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” و به نقل از خبرنگار فارس، مهدی مرادیان افزود: مأموران امدادی از ایستگاه‌های چهارگانه آتش‌نشانی خمینی‌شهر به همراه آتش‌نشانان اصفهان، نجف آباد، درچه و اصغرآباد با چندین دستگاه اطفائیه سنگین به محل حادثه اعزام و با تلاش ۴ ساعت و ۳۰ دقیقه‌ای حریق را اطفا کردند.

مرادیان بیان کرد: در این عملیات ۱۲ دستگاه اطفائیه سنگین به همراه ۴ دستگاه آبرسان و یک دستگاه لودر و ۳۵ آتش‌نشانان حضور داشتند و علت این حادثه از سوی کارشناسان آتش‌نشانی در حال بررسی است.