«خوراسگانی» سرپرست پروژه چهارباغ عباسی اصفهان شد

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین”، علی قاسم‌زاده شهردار اصفهان با صدور حکمی، «سیروس خوراسگانی» را به سمت سرپرست پروژه چهارباغ عباسی منصوب کرد. در متن حکم شهردار اصفهان خطاب به «سیروس خوراسگانی» آمده است: «در تداوم مسیر حکمروایی شهری و با عنایت به لزوم سرعت‌بخشی در تحقق و پیشبرد اهداف شهرداری و […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین”، علی قاسم‌زاده شهردار اصفهان با صدور حکمی، «سیروس خوراسگانی» را به سمت سرپرست پروژه چهارباغ عباسی منصوب کرد.

در متن حکم شهردار اصفهان خطاب به «سیروس خوراسگانی» آمده است:

«در تداوم مسیر حکمروایی شهری و با عنایت به لزوم سرعت‌بخشی در تحقق و پیشبرد اهداف شهرداری و انجام پروژه‌های شهری و خدمت‌رسانی جهادی به مردم عزیز اصفهان، اهمیت موضوع گذر فرهنگی چهارباغ در مدیریت شهری و فرهنگی شهر اصفهان و بنا به پیشنهاد معاون شهردار و مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی به‌موجب این حکم جناب‌عالی را که فردی علاقه‌مند و متعهد در امور شهرداری هستید، به سمت سرپرست پروژه چهارباغ عباسی منصوب می‌نمایم.

در این مسیر از شما می‌خواهم در افق نگاه و اندیشه رهبر حکیم انقلاب با نگاهی تحول آفرین و ضمن ارتباط مؤثر با سایر معاونت‌ها و سازمان‌های شهرداری، دیگر ارگان‌ها و کسبه محترم در ایجاد فضای همدلی و هم‌افزایی در ارائه خدمت صادقانه به مردم همت گمارید تا اصفهان بیش از پیش «شهر زندگی» باشد.

امید است ضمن هماهنگی در کلیه وظایف با معاون محترم و مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، صرفاً رضایت خداوند متعال را در امور و تصمیم‌هایتان در نظر بگیرید و با استفاده از ظرفیت کارشناسان متخصص و با هماهنگی مناطق مربوطه در انجام وظایف محول موفق و پیروز باشید.»