کل 8436 امروز 0
  • تاریخ : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 - May - 2024
  • ساعت :

    در هفته درختکاری ۵هزاراصله نهال مثمر بین شهروندان بهارستانی توزیع می شود

    شهردار بهارستان از توزیع و کاشت۱۳ هزار اصله نهال رایگان به مناسبت هفته درختکاری از ۱۲ تا ۱۵ اسفند در این شهر خبر داد و گفت: با توجه به تجربه موفق سال های گذشته در توزیع نهال به و ثبت نام شهروندان به صورت مجازی شهروندان می توانند با مراجعه به سایت شهرداری بهارستان نسبت […]

    شهردار بهارستان از توزیع و کاشت۱۳ هزار اصله نهال رایگان به مناسبت هفته درختکاری از ۱۲ تا ۱۵ اسفند در این شهر خبر داد و گفت: با توجه به تجربه موفق سال های گذشته در توزیع نهال به و ثبت نام شهروندان به صورت مجازی شهروندان می توانند با مراجعه به سایت شهرداری بهارستان نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند .

    محمد شبانی، با اشاره به اینکه شهروندان در این فرایند به ازای هر خانه دو اصله نهال دریافت می نمایند افزود: این نهال ها با همکاری شهرداری و سازمان بسیج از پانزدهم تا هفدهم اسفند ماه درب منازل ثبت نام کنندگان توزیع خواهد شد.

    وی تاکید کرد: از ۱۳ هزار اصله نهالی که در این طرح توزیع می شود ۵۰۰۰ اصله نهال مثمرخواهد بود و اولویت با افراد و هیئت مدیره ساختمان های مسکونی است که زودتر ثبت نام خود را در سایت  تکمیل  نمایند.

    وی درادامه به افزایش ساعت فعالیت اتوبوس های خط سریع السیر اصفهان- بهارستان اشاره کرد و گفت: اتوبوس های خط سریع السیر اصفهان- بهارستان تا ساعت ۲۲ شب اقدام به سرویس دهی همشهریان خواهند کرد.

    وی تاکید کرد:این اقدام درجهت تسهیل مردم برای تردد شهروندان بهارستانی به اصفهان با توجه به روز های پایانی سال انجام شد که امیدواریم با این اقدام گامی در جهت کاهش آلودگی هوا و همچنین ترغیب مردم به استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی برداریم .

     افتتاح زمین های ورزشی روبازدربهارستان

    مجموعه زمین های ورزشی روباز شهید کافی زاده و شهید  سلیمانی نژاد در فازهای ۱ و ۲ شهر بهارستان با حضور پدران این شهیدان بهره برداری شد .

    دراین آئین محمد علی احمدی، فرماندار اصفهان با قدر دانی از شرکت عمران بهارستان به دلیل احداث این فضاهای ورزشی؛ گفت:بهره برداری از این زمین های ورزشی رضایت خاطر شهروندان و بخصوص جوانان و نوجوانان این محلات را فراهم آورد.

    احمدی ،مدیر عامل شرکت عمران بهارستان نیزگفت: مجموعه ورزشی روباز شهید کافی زاده در زمینی به مساحت ۱۷۱۲ مترمربع (مرکز محله ۵) با هزینه ای بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال در مدت ۴ ماه و مجموعه ورزشی روباز شهید سلیمانی نژاد در زمینی به مساحت ۲۴۰۰ مترمربع (مرکز محله ۱۲۳) با هزینه ای بالغ بر ۱۸ میلیارد ریال در مدت ۶ ماه توسط شرکت عمران بهارستان احداث شده است.

    منبع خبر

    نوشته های مشابه

    تجهیز اتوبوس های شهر گز برخوار به سامانه مدیریت هوشمند
    18 اردیبهشت 1403

    تجهیز اتوبوس های شهر گز برخوار به سامانه مدیریت هوشمند

    به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” و به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر گز برخوار، مدیر عامل سازمان مدیریت حمل و نقل از آغاز فاز اجرایی پروژه تجهیز اتوبوس ها به نسل جدید (کارتخوان ) پرداخت کرایه بلیط الکترونیک خبر داد. مهندس حامد اظهار کرد:از آنجا که کارتخوان های […]

    تقدیر انجمن حمایت از خانواده زندانیان شوشتر از یک نیکوکار
    17 اردیبهشت 1403

    تقدیر انجمن حمایت از خانواده زندانیان شوشتر از یک نیکوکار

    تقدیر انجمن حمایت از خانواده زندانیان شوشتر از یک نیکوکار* *“ان الله یحب المحسنین”* باحضور مسئولین قضایی، زندان و انجمن حمایت از خانواده زندانیان، از سجاد مرادی زاده فعال اقتصادی و نیکوکار شهرستان شوشتر تقدیر شد. سجادمرادی زاده سرمایه گذار پارک آبی شوشتر و مدیر پارک جزیره  که توانسته با اقدامات خیرخواهانه خود موجب اشتغال […]

    فراخوان عمومی – دعوتنامه
    17 اردیبهشت 1403

    فراخوان عمومی – دعوتنامه

    فراخوان جهت راننده گان وسایل نقلیه مسیر صالح شهر

    برنامه اداره ورزش در صالح شهر
    17 اردیبهشت 1403

    برنامه اداره ورزش در صالح شهر

    دیدار وگفتگوی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گتوند با شهردار و شورای اسلامی صالح شهر

    ارسال دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    برو بالا