دو برابرشدن درآمدهای شهرداری سلماس

شهردار سلماس گفت: در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته درآمد و هزینه کرد شهرداری نسبت به سال گذشته ۱۰۰ درصد رشد کرده است. عبدالله قنبری شهردار سلماس در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: در سال جاری بیش از ۷۰ میلیارد تومان از مطالبات شهرداری سلماس وصول شده که بیش از ۴۰ میلیارد تومان آن صرف هزینه های جاری و مابقی […]

شهردار سلماس گفت: در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته درآمد و هزینه کرد شهرداری نسبت به سال گذشته ۱۰۰ درصد رشد کرده است.
عبدالله قنبری شهردار سلماس در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: در سال جاری بیش از ۷۰ میلیارد تومان از مطالبات شهرداری سلماس وصول شده که بیش از ۴۰ میلیارد تومان آن صرف هزینه های جاری و مابقی نیز در حوزه تعمیر، نگهداری و تجهیزات ماشین آلات و قسمتی نیز صرف در بخش عمران هزینه و مصرف شده است.
عبدالله قنبری افزود: در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته وضعیت درآمد و هزینه کرد شهرداری سلماس نسبت به سال گذشته با رشد ۱۰۰ درصدی مواجه بوده و امید است با ایجاد برنامه ریزی اصولی کاهش هزینه ها و افزایش درآمد تا پایان سال جاری داشته باشیم.
وی با اشاره به فعالیت های عمرانی شهرداری سلماس گفت: شهرداری سلماس در سال جاری توانسته است با اجرای ۱۷ هزار و هفتصد متر جدول گذاری، ۸۵۵ مترمربع بتن پلاک و بیش از ۱۴۹ هزار مترمربع آسفالت ریزی معابر خصوصا با اولویت مناطق محروم فعالیت های عمرانی خود را پیش برده و موجبات رضایت شهروندان را برآورده سازد.
شهردار سلماس گفت: از دیگر فعالیت های شاخص در حوزه عمرانی می توان از اجرای ۵۱۰ متر دیوار سازی و بهبود دره کوی وحدت نام برد که تاثیر بسزایی در هدایت سیل و رفع مشکلات بهداشتی این منطقه را نام برد که در سال های قبل و فصول پربارش سال مشکلات متعددی را برای اهالی منطقه بوجود آورده بود.
قنبری اضافه کرد: با توجه به تعهدات مصوب شهرداری سلماس در قبال احداث مسیر کمربندی سلماس که از حوزه زمین های ارتش عبور خواهد کرد ۴ هزار و چهارصد مترمربع اجرای آسفالت و در حدود هزار و سیصد متر جدول گذاری داشته ایم و در سطح معابر شهر نیز این مقدار ۳۱ هزار و هشتضد متر مربع آسفالت ریزی معابر کوچه و ۱۲۳ هزار مترمربع آسفالت خیابان های اصلی را شامل می گردد.
شهردار سلماس که مجری منطقه اقتصادی این شهرستان نیز است گفت: دو طرح احداث و بهره برداری ساختمان گمرک منطقه ویژه اقتصادی سلماس و پارک دیلمان باغی که یکی از طرح های منحصر به فرد در شمال استان خواهد بود از جمله برنامه های اجرایی سال آینده می باشد که با تمام توان برنامه های آن را برای حصول نتیجه پیش خواهیم برد.

منبع خبر