دیدار شهردار و مدیران شهرداری با اعضای شورای اسلامی شهر قاین

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر قاین ، در آغازین روزهای سال نو، دکتر غلام پور شهردار قاین به اتفاق معاون و مدیران شهرداری با آقایان احمد نژاد ، ترحمی و قرائی و خانم شفیعی رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر قاین دیدار […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر قاین ، در آغازین روزهای سال نو، دکتر غلام پور شهردار قاین به اتفاق معاون و مدیران شهرداری با آقایان احمد نژاد ، ترحمی و قرائی و خانم شفیعی رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر قاین دیدار کرد .

در ابتدای این دیدار مهندس احمد نژاد رئیس شورای اسلامی شهر قاین، ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو و قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، ایام شهادت حضرت علی ع را تسلیت گفت. رئیس شورای اسلامی در ادامه از تلاش و زحمات شبانه روزی شهردار ، کلیه مدیران ، کارکنان و کارگران زحمتکش شهرداری در سال ۱۴۰۲ قدردانی نمود و خواستار همکاری بیشتر بین مجموعه شورای اسلامی شهر قاین و شهرداری قاین شد .

در ادامه اعضای شورای اسلامی شهر نیز در سخنان خویش ضمن تبریک سال نو ، از زحمات شهردار ،کارکنان مجموعه شهرداری قاین تشکر و قدردانی نمودند و مواردی را برای بهبود پیشرفت پروژه های عمرانی و خدماتی دهی شهرداری ارائه کردند .

دکتر غلام پور شهردار قاین در این دیدار ، ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و سال نو ، از حمایت های اعضای محترم شورای اسلامی شهر قاین و همراهی کلیه کارکنان و کارگران شهرداری قدردانی نمود. شهردار قاین در این دیدار بخشی از فعالیت ها ، پروژهای عمرانی انجام شده و در حال اجرا را بیان نمود و گفت:  اولویت در سال جدید، تکمیل پروژه ها نیمه تمام سال قبل است و تعدادی پروژه های عمرانی و خدماتی و فرهنگی شهرداری برای سال جدید پیش بینی و در بودجه سال جدید نیز پیش بینی تامین اعتبار صورت پذیرفته است.

مدیران شهری نیز در ادامه در خصوص پروژه های و فعالیت های حوزه کاری خویش توضیحاتی را ارائه کردند.