راه‌اندازی و تشکیل کانون‌های گردشگری در محلات منطقه۲۲ تهران

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲۲ تهران گفت: کانونهای گردشگری در محلات منطقه ۲۲ ، باهدف بالا بردن سطح آگاهی و ارتقای فرهنگ گردشگری شهروندان در سرای محلات راه‌اندازی می شود. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲؛ حسین هوشیار گفت: با توجه به اهمیت و تأثیر کانون‌های گردشگری در شناساندن نقاط مختلف […]

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲۲ تهران گفت: کانونهای گردشگری در محلات منطقه ۲۲ ، باهدف بالا بردن سطح آگاهی و ارتقای فرهنگ گردشگری شهروندان در سرای محلات راه‌اندازی می شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲؛ حسین هوشیار گفت: با توجه به اهمیت و تأثیر کانون‌های گردشگری در شناساندن نقاط مختلف شهر تهران به شهروندان و گردشگران ، با همکاری ستاد گردشگری شهرداری تهران و اداره گردشگری ، نواحی شش گانه و محلات ۱۲ گانه تشکیل و راه اندازی کانون های گردشگری با هدف هم افزایی و هم گرایی فعالان این حوزه انجام می شود.

هوشیار افزود: برخی از فعالیتهای این کانون ها، ارائه تورهای نیم روزی تهرانگردی، معرفی اماکن و مقاصد و جاذبه های گردشگری منطقه و شهر تهران به شهروندان، تهیه محتوای بروشورهای گردشگری، اجرای تورهای گردشگری محله ای و شناسایی اماکن دیدنی و برگزاری نشست وترغیب گردشگران برای سفر به منطقه و کارگاه های آموزشی با استفاده از ظرفیت سمن های محلات برشمارد.

معاون اجتماعی و فرهنگی  شهرداری منطقه۲۲ خاطر نشان کرد: فعالیت در شبکه های اجتماعی، خلاقیت و استفاده از ایده های جدید در فعالیتهای گردشگری، افزایش مشارکت سرای محلات و سایر نهادهای اجتماعی این منطقه با حفظ محیط زیست و با تقویت گردشگری در ابعاد متعدد بیش از گذشته به توسعه پایدار شهری دست یابد.

منبع خبر