رایزنی‌های شهردار بجنورد در وصول مطالبات شهرداری با اخذ دستور از وزیر کشور

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” به نقل از روابط عمومی شهرداری بجنورد، مهندس کشمیری گفت :  با اخذ دستور از وزیر کشور ،  یک قدم به وصول مطالبات معوقه از وزارت راه و شهرسازی نزدیک‌تر شدیم . قریب به ۳۰ میلیارد تومان مطالبه معوقه شهرداری از محل تخفیف در صدور پروانه طرح ملی […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” به نقل از روابط عمومی شهرداری بجنورد، مهندس کشمیری گفت :  با اخذ دستور از وزیر کشور ،  یک قدم به وصول مطالبات معوقه از وزارت راه و شهرسازی نزدیک‌تر شدیم .
قریب به ۳۰ میلیارد تومان مطالبه معوقه شهرداری از محل تخفیف در صدور پروانه طرح ملی مسکن به شهرداری تحمیل شده است.

مهندس  کشمیری ضمن تشکر از مهندس میرکریمی گفت :  تعامل بین دو دستگاه شهرداری و اداره کل راه و شهرسازی برای وصول مطالبات معوقه از سطح خوبی برخوردار است ،  اما همچنان اراده لازم  در وزارت شهرسازی برای پرداخت مطالبات خودمان وجود ندارد.

مهندس کشمیری ادامه داد :
در صورتجلسه ای  با امضای دو وزیر کشور و راه و شهرسازی در سال ۱۴۰۰ ، مقرر شده شهرداری‌ها در راستای تحقق جهش تولید مسکن ،  تخفیفاتی را در صدور پروانه اعمال کنند و مبالغ از محل صندوق ملی هر شش ماه یکبار پرداخت شود ،  اما با گذشت دو سال و رفتار یک طرفه شهرداری در اعمال تخفیفات ،  مبالغ به رقم ۳۰ میلیارد رسیده و هیچ پرداختی صورت نگرفته است .

شهردار ادامه داد : امیدواریم طی دستور صریحی که وزیر محترم کشور صادر کردند،  به تحقق وصول مطالباتمان نزدیک‌تر شویم و قطعاً این مطالبات می‌تواند در بخش خدمات شهر هزینه گردد.