«رسول جهانگیری» مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان اصفهان شد

استاندار اصفهان طی حکمی «رسول جهانگیری» را به عنوان مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان اصفهان منصوب کرد.

به گزارش بلدیه آنلاین، دکتر مهران زینلیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استاناصفهان، ضمن تشکر از زحمات مدیرعامل پیشین و همکاران این سازمان و آرزوی موفقیت برای مدیرعامل جدید، اظهار داشت: همواره تغییرات و تکریم و معارفه در مجموعه های کاری وجود دارد، اما آنچه حائز اهمیت بوده، تجربه و عملکرد مدیران است که از آن‌ها به جا می‌ماند.

وی ادامه داد: انتظار است، مدیرعامل جدید با برنامه‌ریزی در عرصه‌های مختلف، با شتاب بیشتری نسبت به قبل عمل کند و تمام تلاش خود را در جهت اعتلای اهداف نظام و دولت و همچنین خدمت به مردم فهیم استان اصفهان به کار گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان تصریح کرد: سازمان همیاری شهرداری‌های اصفهان با توجه به ظرفیت‌های موجود، می‌تواند شهرداری‌ها را برای رسیدن به اهداف خود در زمینه‌های عمرانی، زیرساختی و آموزشی کمک کند.

در ادامه ناصر نفری، مدیر عامل پیشین سازمان همیاری شهرداری‌های استان اصفهان با ارائه گزارش مختصری از اقدامات و برنامه‌های انجام شده در حوزه‌های مختلف، گفت: هرآنچه از افتخارات و دستاوردهای به وجود آمده در سازمان حاصل شده تلاش همه همکاران است که جای تقدیر و تشکر دارد.

رسول جهانگیری مدیرعامل جدید سازمان همیاری شهرداری‌‍های استان اصفهان نیز با تقدیر و تشکر از اعتماد دکتر مرتضوی، استاندار اصفهان و همچنین رئیس و اعضاء هیئت مدیره سازمان خاطرنشان کرد: امیدوارم با توجه به فرصت‌های ایجاد شده در سازمان از گذشته تاکنون، بتوانیم در راستای خدمت‌رسانی بیشتر به مردم استان گام برداریم.

منبع خبر