رسیدگی به ایستگاه های اتوبوس محله آزادشهر در منطقه ۲۲ تهران

شهردار منطقه ۲۲ تهران از رسیدگی کامل به ایستگاه های اتوبوس محله آزادشهر خبر داد و گفت: به همت نیروهای اجرایی ناحیه چهار این منطقه دو هزار متر مربع مساحت ایستگاه های اتوبوس محله آزادشهر مورد شستشو و نظافت قرار گرفت. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، وحیدرضا محمدی اظهار داشت: همزمان با آغاز […]

شهردار منطقه ۲۲ تهران از رسیدگی کامل به ایستگاه های اتوبوس محله آزادشهر خبر داد و گفت: به همت نیروهای اجرایی ناحیه چهار این منطقه دو هزار متر مربع مساحت ایستگاه های اتوبوس محله آزادشهر مورد شستشو و نظافت قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، وحیدرضا محمدی اظهار داشت: همزمان با آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۱ _۱۴۰۲ به دلیل استفاده بالای مسافران از حمل و نقل عمومی پاکسازی و ساماندهی ایستگاه های اتوبوس معابر شهری این منطقه به همت معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه به اجرا در آمده است تا خدمات رسانی مطلوبی به شهروندان و دانش آموزان ارائه شود.

وی افزود: پاکسازی ایستگاه های اتوبوس گودرزی ، مترو ایران خودرو  و پارسا به متراژ ۲۰۰۰ متر مربع در یک بازه زمانی کوتاه مدت صورت گرفته که رضایت شهروندان را در برگرفته است؛ همچنین پاکسازی تبلیغات غیرمجاز بر جداره های ایستگاه اتوبوس از جمله اقداماتی بوده که در حوزه رسیدگی به ایستگاه های اتوبوس صورت گرفته است.

محمدی ادامه داد: رنگ آمیزی و رسیدگی به شیشه های ایستگاه های اتوبوس از دیگر اقدامات مدیریت شهری برای ساماندهی ایستگاه های اتوبوس در این منطقه بوده است.

شهردار منطقه تصریح کرد: در حال حاضر بیشتر ایستگاه های اتوبوس محلات منطقه ۲۲ دارای سرپناه هستند و سایر ایستگاه های فاقد سرپناه نیز براساس اولویت تراکم جمعیت به سرپناه مجهز خواهند شد؛ همچنین به دلیل اینکه این منطقه رو به توسعه قرار دارد و ایستگاه های جدید مورد بهره برداری قرار می گیرد، سرپناه جدید در ایستگاه های تازه تاسیس راه اندازی می شود.

منبع خبر