رشد ۲۰ درصدی گردشگری در نوش‌آباد اصفهان

شهردار نوش‌آباد با بیان اینکه منطقه گردشگری شهر زیرزمینی رشد ۲۰ درصدی گردشگری را برای این شهر رقم‌زده است گفت: بهره‌برداری همزمان از خروجی دوم شهر زیرزمینی زمان ماندگاری بیشتری را برای مسافران در منطقه افزایش داده است که توسعه اقتصادی را به همراه دارد. احمد شاه بالایی با اشاره به فعالیت کارگروه فرهنگی در […]

شهردار نوش‌آباد با بیان اینکه منطقه گردشگری شهر زیرزمینی رشد ۲۰ درصدی گردشگری را برای این شهر رقم‌زده است گفت: بهره‌برداری همزمان از خروجی دوم شهر زیرزمینی زمان ماندگاری بیشتری را برای مسافران در منطقه افزایش داده است که توسعه اقتصادی را به همراه دارد.
احمد شاه بالایی با اشاره به فعالیت کارگروه فرهنگی در شهر نوش‌آباد گفت: با مدیریتی که در حوزه فرهنگی شهر رقم خورد مسائل عفاف و حجاب به‌عنوان پایلوت در منطقه اصفهان برای این شهر رقم خورد و رتبه استانی را برایمان رقم زد.
وی با اشاره به تشکیل کمیته گردشگری مذهبی خاطرنشان کرد: میزان بالای آیین‌های مذهبی در شهر نوش‌آباد دلیلی بر حضور گردشگران مذهبی در منطقه است و تعدد این آیین‌های ظرفیتی ویژه و منحصر به این مکان را برای شهر به وجود آورده است.