معاون شهردار اصفهان خبر داد

رونمایی از ماشین‌های جاروزنی ویژه معابر کم‌عرض در سال آینده

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار اصفهان ساخت ماشین‌های جاروزنی ویژه معابر کم‌عرض را از اقدامات مهم این معاونت در سال جاری دانست و گفت: از این طرح ابتدای سال آینده رونمایی می‌شود. مهدی بقایی اظهار کرد: یکی از مشکلات ما در زمینه تأمین نظافت کوچه‌ها و معابر شهر، نظافت معابر کم‌عرضی است که […]

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار اصفهان ساخت ماشین‌های جاروزنی ویژه معابر کم‌عرض را از اقدامات مهم این معاونت در سال جاری دانست و گفت: از این طرح ابتدای سال آینده رونمایی می‌شود.

مهدی بقایی اظهار کرد: یکی از مشکلات ما در زمینه تأمین نظافت کوچه‌ها و معابر شهر، نظافت معابر کم‌عرضی است که امکان ورود جاروهای عریض به آن‌ها وجود ندارد.

وی افزود: شهرداری اصفهان در این دوره برای حل این معضل اقدام کرد و توانست برای نخستین‌بار در کشور برای ساخت تعدادی جاروی کم‌عرض از طریق مهندسی معکوس پیش‌قدم شود.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: این طرح در حال حاضر در مرحله آزمایشی قرار دارد و ابتدای سال آینده رونمایی می‌شود.

بقایی با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان و عید نوروز گفت: چند نقطه در شهر اصفهان به این مناسبت میزبان برنامه‌های مختلف فرهنگی هنری خواهد بود که تدارک هفت شب برنامه در میدان امام (ره) و باغ غدیر از جمله این برنامه‌ها است.

وی برگزاری جشنواره نقاشی‌خط را از دیگر برنامه‌های مدیریت شهری در آستانه نوروز دانست و گفت: این جشنواره در حال حاضر در گذر فرهنگی چهارباغ با حضور ۲۲ هنرمند از سراسر کشور برگزار شد و امیدواریم اوقات شاد و مفرحی را برای شهروندان فراهم کرده باشد.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار اصفهان با اشاره به نصب بازی‌های ویژه رده سنی نوجوان در پارک‌های شهر افزود: از آن جا که پارک‌ها با معضل کمبود وسایل بازی برای نوجوانان مواجه است، نسبت به طراحی و ساخت بالغ بر ۴۰۰ قطعه بازی در رشته‌های ورزشی خاص ویژه نوجوانان اقدام کردیم که قرار است به‌زودی در پارک‌های اصفهان نصب شود.

منبع: http://imna.ir/x8fY8