رونمایی از ۲ دستگاه اتوبوس شهری در بجنورد/ شهردار بجنورد : ۱۵ اتوبوس شهری تا پایان سال تحویل می شود

ظهر امروز از ۲ دستگاه اتوبوس حمل و نقل درون شهری در بجنورد رونمایی شد. این اتوبوس های شهری که با همکاری شورای اسلامی شهر توسط شهرداری بجنورد خریداری شده است، توانایی جایجایی معلولان و افراد کم توان را نیز دارد. شهردار بجنورد در آیین رونمایی از این اتوبوس ها که ظهر امروز ۲۰ مهرماه […]

ظهر امروز از ۲ دستگاه اتوبوس حمل و نقل درون شهری در بجنورد رونمایی شد.

این اتوبوس های شهری که با همکاری شورای اسلامی شهر توسط شهرداری بجنورد خریداری شده است، توانایی جایجایی معلولان و افراد کم توان را نیز دارد.

شهردار بجنورد در آیین رونمایی از این اتوبوس ها که ظهر امروز ۲۰ مهرماه با حضور جمعی از مدیران و اعضای شورای اسلامی شهر برگزار شد، گفت: از ابتدای حضورم به عنوان شهردار بجنورد وعده دادم که ناوگان حمل و نقل درون شهری را نوسازی کنیم که با همکاری اعضای محترم شورای اسلامی شهر توانستیم تا کنون ۳ دستگاه را وارد شبکه حمل و نقل کنیم.

جواد حمیدی اظهار کرد: ۱۵ دستگاه اتوبوس حمل و نقل درون شهری در اوایل امسال و ۱۰ دستگاه نیز طی چند هفته گذشته خریداری کردیم تا در نهایت بتوانیم ۲۵ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان درون شهری خود برای خدمت رسانی به شهروندان اضافه کنیم.

وی ادامه داد: تا کنون ۳ دستگاه اتوبوس جدید به شهرداری مرکز استان تحویل شده و پبش بینی می کنیم حداقل ۱۵ دستگاه دیگر نیز تا پایان امسال، تحویل ما شود.

وی تاکید کرد: توجه به معلولان، نابینایان و افراد کم توان یکی از دغدغه های مهم ما در شهر است و این اتوبوس ها نیز از امکانات لازم برای بهره مندی حداکثری این گروه از افراد جامعه، برخوردار است.

شهردار بجنورد گفت: خرید هر کدام از این اتوبوس های درون شهری ۴ میلیارد تومان هزینه دارد و تا کنون برای آن ها بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان پرداخت شده است.

منبع خبر