ساخت المان نوروزی از وسایل غیرقابل استفاده در شهر تایباد

شهردار تایباد با اشاره به ساخت المان نوروزی از وسایل غیرقابل استفاده، گفت: در شرایط اقتصادی کنونی که معیشت مردم در اولویت است برای زیباسازی محیطی با ابتکاری خلاقانه از طرح‌های ارائه شده توسط مهندسان و طراحان این شهرداری برای ساخت المان‌های نوروزی استفاده شد. مهرداد کریم‌زاده اظهار کرد: با توجه به اهمیت صرفه جویی […]

شهردار تایباد با اشاره به ساخت المان نوروزی از وسایل غیرقابل استفاده، گفت: در شرایط اقتصادی کنونی که معیشت مردم در اولویت است برای زیباسازی محیطی با ابتکاری خلاقانه از طرح‌های ارائه شده توسط مهندسان و طراحان این شهرداری برای ساخت المان‌های نوروزی استفاده شد.

مهرداد کریم‌زاده اظهار کرد: با توجه به اهمیت صرفه جویی و کاهش در هزینه‌ها امسال شهرداری تایباد از وسایل و ابزارآلاتی غیرقابل استفاده و موجود در انبار برای ساخت المان نوروزی بکارگیری کرده است.

وی با اشاره به نصب ۲۰ المان نوروزی در شهر تایباد، افزود: برای این اقدام مهندسان خوش ذوق شهرداری طرح‌های خود را ارائه کرده و با طراحی و رنگ آمیزی وسایل از آنها برای کاشت گل و تزئین میادین سطح شهر استفاده خواهند کرد.

کریم‌زاده بیان کرد: همچنین در راستای استقبال از بهار تعداد ۶۰ هزار بوته گل فصلی و ۲۰ هزار اصله درخت جهت کاشت در بلوارها و میادین اصلی شهر خریداری شده است.

شهردار تایباد اعلام کرد: یکی دیگر از اهداف این شهرداری پرداختن به نورپردازی‌های سطح شهر است که تاکنون نورپردازی میدان وحدت و چهارراه پست انجام و رشته لامپ‌های بلوارها تعویض و یا اصلاح خواهد شد.

وی مطرح کرد: از ابتدای آبان ماه جاری تاکنون روکش آسفالت معابر شهری به مساحت ۲۵ هزار مترمربع در قالب ۱۵ منطقه شامل امام علی (ع)، ولیعصر، تسنیم، مسکن مهر، برق مزار، ونک، سامان، ثنای، بهشت، منتظری و چهارراه گلستان انجام شده است.

کریمزاده گفت: مدت ۶ سال است انتهای خیابان منتظری در تایباد توسط ۲ ملک قدیمی مسدود بود که در یک اقدام عملیاتی این معبر با تخریب ۲ واحد، بازگشایی شد و جدول گذاری و آسفالت خیابان مذکور در دستور کار قرار گرفته است. همچنین با پیگیری‌های انجام شده در حال حاضر ۲۳۰ تن قیر به تایباد اختصاص داده شده که در انبار موجود است.

منبع خبر