ساماندهی پهنه پرتمان به کمیسیون ماده ۵ رسید

شهرداران آنلاین/به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا نصر اصفهانی پیش از ظهر یکشنبه در یکصد و هفتاد و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، با اشاره به افزایش مراجعات شهروندان پهنه پرتمان به شهرداری اظهار داشت :۹۲ هکتار از این پهنه در منطقه هشت شهرداری قرار دارد و سال‌ها است که در بلاتکلیفی به سرمی‌برد. وی با بیان […]

شهرداران آنلاین/به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا نصر اصفهانی پیش از ظهر یکشنبه در یکصد و هفتاد و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، با اشاره به افزایش مراجعات شهروندان پهنه پرتمان به شهرداری اظهار داشت :۹۲ هکتار از این پهنه در منطقه هشت شهرداری قرار دارد و سال‌ها است که در بلاتکلیفی به سرمی‌برد.

وی با بیان اینکه با این شرایط به صورت ویژه بررسی پرونده پرتمان در کمیسیون‌های تخصصی شورای شهر مورد توجه قرار گرفت، ابراز داشت: ساماندهی این پهنه در کمیسیون‌های مختلف شورای شهر تصویب شد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر تصمیم‌گیری در خصوص پرتمان با نامه شهرداری برای بررسی در کمیسیون ماده ۵ در اختیار اداره کل راه و شهرسازی قرار گرفته است، ادامه داد: انتظار داریم این مورد در سریع‌ترین زمان ممکن در دستور کار قرار گیرد و شهروندان این منطقه از بلاتکلیفی خارج شوند.

وی با بیان اینکه منطقه پرتمان محل خوبی برای افزایش درآمدهای شهرداری و توسعه فضای سبز خواهد بود، اضافه کرد: ساماندهی این طرح رضایت شهروندان را نیز به دنبال خواهد داشت.

بهره برداری از مرکز تعاونی مصرف کارگران و کارمندان شهرداری اصفهان

نصراصفهانی همچنین با اشاره به بهره برداری از مرکز تعاونی مصرف کارگران و کارمندان شهرداری ابراز داشت: با پیگیری‌های مختلف این مرکز با اعتبار ۱۶ میلیارد تومانی در دست بهره برداری است.

وی در ادامه به گلایه دانش آموزان در زمینه برگزاری کنکور ۱۴۰۰ نیز اشاره کرد و افزود: دانش آموزان نسبت به عدم تناسب سوالات با آنچه فراگرفته بودند اعتراض داشتند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه در مدارس امتحانات پایان ترم با توجه به شرایط آموزش مجازی طراحی شده بود، اضافه کرد: این در حالی است که در کنکور ۱۴۰۰ به هیچ عنوان وضعیت آموزش آنلاین در طرح سوالات مدنظر نبوده که سبب اعتراض دانش‌آموزان و بسیاری از صاحب‌نظران شد.

وی با بیان اینکه روند طراحی سوالات فشار روحی و روانی را به دانش آموزان وارد کرد، افزود: سلب اعتماد دانش‌آموزان از معلمان بیشترین آسیب در این زمینه است که باید مورد توجه قرار می‌گرفت.