سامانه متحرک ثبت تخلفات ساکن رانندگی در شهر جهرم فعال شد

 به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” به نقل از روابط عمومی شهرداری جهرم به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت حمل ونقل ترافیک شهرداری جهرم ، سرهنگ حق پرست ضمن گرامی داشت ایام الله دهه مبارک فجر، از عملیاتی شدن سامانه متحرک ثبت تخلفات ساکن رانندگی در سطح معابر شهر جهرم خبر داد. […]

 به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” به نقل از روابط عمومی شهرداری جهرم به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت حمل ونقل ترافیک شهرداری جهرم ، سرهنگ حق پرست ضمن گرامی داشت ایام الله دهه مبارک فجر، از عملیاتی شدن سامانه متحرک ثبت تخلفات ساکن رانندگی در سطح معابر شهر جهرم خبر داد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان جهرم افزودند: این سامانه پس از چندین سال تلاش، پیگیری و همکاری تنگاتنگ دستگاه‌های متولی امر شهرستان جهرم، به منظور کنترل هوشمند ترافیک، توسعه ی فضاهای پارک حاشیه‌ای، ثبت تخلفات ساکن غیر‌مجاز و دیگر تخلفات رانندگی با استفاده از دوربین‌های منصوبه به بهره برداری رسید که انشاالله با رعایت بیش از پیش قوانین ترافیکی توسط شهروندان گرامی و قانونمند به افزایش سطح امنیت عبور و مرور و پیشگیری از تخلفات خودرویی و در نتیجه کاهش تصادفات کمک شایانی خواهد نمود.

شایان ذکر است: این سامانه بعد از مرکز استان، به عنوان دومین سامانه متحرک ثبت تخلفات رانندگی در شهرستان جهرم به مرحله عملیاتی رسیده که انشاالله امنیت و آسایش ترافیکی را برای همشهریان عزیز به ارمغان خواهد آورد.

سرهنگ حق پرست با اشاره به اینکه در وهله اول با اقدامات آموزشی و فرهنگی همراه با ارسال پیامک ، مالکین وسایل نقلیه را نسبت به عملکرد این سامانه آگاه و مطلع خواهیم نمود، اضافه کردند: در چند روز آتی ، اعمال قانون و برخورد با تخلفات ساکن ۱۵ گانه به صورت عملیاتی اجرایی خواهد شد.

گفتنی است جهت تجهیز خودروی ثبت تخلفات رانندگی شهرستان، ردیف اختصاصی در بودجه نویسی سال ۱۴۰۱ شهرداری جهرم لحاظ گردیده و در بند ۵ صورتجلسه شماره ۷۶ مورخ ۱۴۰۱/۰۹/۰۲ شورای اسلامی شهر جهرم مورد تصویب قرار گرفت. این خودرو به همت سازمان حمل و نقل شهرداری جهرم و با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد ریال تجهیز و در اختیار پلیس راهور فرماندهی انتظامی شهرستان قرار گرفته است.