سردیس هایی از اهداکنندگان عضو در بوستان اهدای سمنان نصب شود

شهرداران آنلاین/رئیس شورای اسلامی شهر سمنان: سردیس هایی از اهداکنندگان عضو در بوستان اهدای سمنان نصب شود   رئیس شورای اسلامی شهر سمنان به مناسبت روز ملی اهدای عضو گفت: بوستان حاشیه میدان کوثر سمنان که به نام «اهداء» نام گذاری شد با  ساخت و نصب سردیس و تابلوهایی به معرفی اهداکنندگان عضو بپردازد.   […]

شهرداران آنلاین/رئیس شورای اسلامی شهر سمنان:
سردیس هایی از اهداکنندگان عضو در بوستان اهدای سمنان نصب شود
 
رئیس شورای اسلامی شهر سمنان به مناسبت روز ملی اهدای عضو گفت: بوستان حاشیه میدان کوثر سمنان که به نام «اهداء» نام گذاری شد با  ساخت و نصب سردیس و تابلوهایی به معرفی اهداکنندگان عضو بپردازد.
 
سید مسعود سیادتی در سیصد و شصت و هفتمین نشست رسمی شورای اسلامی شهر سمنان ابراز داشت: ۳۱ اردیبهشت روز ملی اهدای عضو است که  نامگذاری آن از سال ۱۳۹۴ متقارن با هشتادمین سالگرد اولین پیوند عضو در ایران و همزمان با سالروز  فتوای امام خمینی (ره) در جایز بودن این حرکت انسانی به تصویب رسید و شورای شهر سمنان نیز با توجه به اهمیت این موضوع بوستانی را در این راستا در سال ۱۳۹۸  نامگذاری کرد.
 
وی افزود: در این بوستان قرار بود  هنرسازه هایی با نام های اهدا کنندگان عضو ساخته و نصب شود که هنوز اثری دیده نمی شود و شهرداری برای ساخت آنها باید برنامه ریزی و اقدام کند.
 
وی در ادامه با اشاره به همزمانی روز ملی اهدای عضو و روز جهانی تنوع فرهنگی و نژادها گفت: تنوع نژاد و فرهنگ امری پذیرفته شده در جهان است و نباید این تنوع گاهی باعث تخریب یکدیگر شود.