سرپرست شهرداری فرون‌آباد منصوب شد

مجتبی ملکشاهی به عنوان سرپرست شهرداری فرون آباد انتخاب شد. در پی استعفای احسان درویشی شهردار سابق فرون آباد از سمت شهرداری، در مراسمی با حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهرداری فرون آباد برگزار شد، با قدردانی از اقدامات شهردار سابق، مدیران و کارکنان شهرداری فرون آباد مجتبی ملکشاهی سرپرست شهرداری فرون آباد شد. جواد سندگل رئیس شورای اسلامی شهر فرون آباد […]

مجتبی ملکشاهی به عنوان سرپرست شهرداری فرون آباد انتخاب شد.
در پی استعفای احسان درویشی شهردار سابق فرون آباد از سمت شهرداری، در مراسمی با حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهرداری فرون آباد برگزار شد، با قدردانی از اقدامات شهردار سابق، مدیران و کارکنان شهرداری فرون آباد مجتبی ملکشاهی سرپرست شهرداری فرون آباد شد.
جواد سندگل رئیس شورای اسلامی شهر فرون آباد ضمن تجلیل از خدمات درویشی شهردار سابق فرون آباد با بیان این که تعامل و همگرایی می تواند خدمت صادقانه را در نهایت امانت داری متبلور کند، گفت: امیدواریم انسجام در امور و استمرار در خدمات را در فضایی دوستانه شاهد باشیم و ان شاءالله با تلاش همکاران و کمک مردم انسجام بیشتری جهت جلب مشارکت مردم ایجاد شود.
محمود علی عسگری فرد نایب رئیس شورای اسلامی شهر فرون آباد در ادامه ضمن تقدیر از خدمات درویشی شهردار سابق فرون آباد، افزود: ان شاءالله با وحدت، همدلی و همگرایی مجموعه شورای اسلامی شهر و مدیریت شهری بتوان در راستای خدمت رسانی به مردم شهر بیش از پیش تلاش کرد و وظایف محوله به مدیران و پرسنل شهرداری به عنوان خادمان مردم به نحو احسن انجام شود تا رضایت مندی هر چه بیشتر شهروندان را به دنبال داشته باشد.
زهرا علی عسگری فرد عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر فرون آباد نیز در این جلسه از خدمات و زحمات شبانه روزی درویشی تقدیر و تشکر نمود و عنوان کرد: خوشبختانه طی این مدت از فعالیت مدیریت شهری گام های مهمی در جهت توسعه فعالیت های عمرانی در سطح شهر برداشته شد و مدیران وکارکنان شهرداری با تلاش شبانه روزی سعی در رفع مشکلات سطح شهر داشته اند.
فرهاد جهانگیری نیز ضمن تجلیل از خدمات درویشی شهردار سابق فرون آباد، بیان داشت: مدیریت شهری در کنار اعضای شورای اسلامی شهر و با همکاری هم، یک تیم منسجمی را در شهر تشکیل داده و امیدواریم بتوانیم در راستای اهداف متعالی شهر و شهرداری گام اساسی برداریم و همه باید با وفاق و همدلی در جهت توسعه شهر و خدمات رسانی شایسته به شهروندان گام برداریم.
در ادامه مجتبی ملکشاهی سرپرست شهرداری فرون آباد با اشاره به خدمات شهردار سابق، از اعتماد اعضای شورای اسلامی شهر تشکر کرد و خواستار حمایت و مشارکت تمامی همکاران شهرداری برای نیل به اهداف والای مدیریت شهری شد و اظهارداشت: اولویت اول خدمت به مردم با حسن خلق است و اگر در کارها صداقت داشته باشیم می توانیم رضایت مردم را جلب کنیم در غیر اینصورت رضایتمندی حاصل نمی شود.
مجتبی ملکشاهی سرپرست شهرداری فرون آباد دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس مهندسی شهرسازی و برنامه ریزی شهری بوده و از جمله سوابق ایشان می توان به رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان ازنا، معاون مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان، معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان خرم آباد، رئیس اداری مالی فرمانداری شهرستان خرم آباد، نماینده وزارت کشور در کمیسیون ماده صد شهرداری کوهدشت، عضو کارگروه تطبیق مصوبات شورای شهر خرم آباد، رئیس کمیته برنامه ریزی فرمانداری شهرستان خرم آباد، کارشناس مسئول مدیریت بحران استانداری لرستان، مشاور مدیرکل و رئیس اداره حفاظت املاک راه و شهرسازی استان کردستان، مشاور مدیرکل راه و شهرسازی استان لرستان، نماینده استانداری لرستان در تصویب طرح های پسماند در سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، ناظر عالی پروژه های مناطق محروم استانداری لرستان و … اشاره کرد.
احسان درویشی طی حکمی از سوی استاندار کردستان به سمت مشاور و مدیرکل حوزه استانداری کردستان منصوب شد.

منبع خبر