شهردار اردبیل: اجرای مصوبات شورای فرهنگ عمومی نیازمند همکاری است

شهردار اردبیل، گفت: شورای فرهنگ عمومی استان دارای مصوبات بسیار عالی است و نیازمند همکاری و هم افزایی تمامی نهادهای فرهنگی است که در غیر این صورت کوتاهی یک نهاد قطعا نتیجه بخش نخواهد بود. محمود صفری صبح امروز در نشست هم افزایی دستگاه های فرهنگی استان اردبیل، اظهار داشت: شورای فرهنگ عمومی استان با مدیریت […]

شهردار اردبیل، گفت: شورای فرهنگ عمومی استان دارای مصوبات بسیار عالی است و نیازمند همکاری و هم افزایی تمامی نهادهای فرهنگی است که در غیر این صورت کوتاهی یک نهاد قطعا نتیجه بخش نخواهد بود.
محمود صفری صبح امروز در نشست هم افزایی دستگاه های فرهنگی استان اردبیل، اظهار داشت: شورای فرهنگ عمومی استان با مدیریت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و مسئولان فرهنگی استان دارای مصوبات بسیار عالی است و نیازمند همکاری و هم افزایی تمامی نهادهای فرهنگی است و چنانچه یک نهاد در اجرای این مصوبات کوتاهی کند، قطعا نتیجه بخش نخواهد بود و در جای دیگر شاهد آسیب و ضربه فرهنگی خواهیم بود.
وی گفت: فعالیت افراد در اجرای کارهای فرهنگی باید قلبی و با در نظر گرفتن حقوق و اضافه کاری باشد، چرا که در غیر این صورت نه کار فرهنگی انجام می شود و نه اهداف این انقلاب تحقق خواهد یافت.
شهردار اردبیل ادامه داد: هر چند پروانه ساخت و ساز در حال حاضر به یک ششم کاهش یافته است و درآمد شهرداری نه از اعتبارات دولتی، بلکه از جیب خود مردم شهر است، اما ما در مجموعه شهرداری اردبیل به عنوان سرباز فرهنگی در خدمت توسعه فرهنگی استان هستیم و برای اجرای برنامه های فرهنگی از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.
شهردار اردبیل با بیان اینکه از نهادهای فرهنگی نیز درخواست داریم در برنامه های مشارکتی برای خود حیطه و وظایف مشخص تعیین کنند، افزود: شهرداری اردبیل بیش از ۳۰۰ نوع خدمات متنوع از جمله برف روبی، فضای سبز، آسفالت ریزی، پاکیزگی شهر به شهروندان ارائه می دهد و این نهاد مردمی و عمومی متصل به درآمد نفت نیست تا بتواند تمام هزینه های فرهنگی شهر را متقبل شود.
وی با تاکید بر اینکه در اجرای فعالیت های شاخص فرهنگی در سطح شهر نیاز به اتحاد و همکاری با دیگر نهادهای فرهنگی داریم، گفت: مجموعه تاریخی شیخ صفی که نماد جهانی است ظرفیت و پتانسیل برزگی برای فعالیت های فرهنگی دارد که متاسفانه هیچ گونه اقدام فرهنگی در این سایت انجام نمی دهیم.

منبع خبر