شهردار اردبیل خواستار شد؛ لزوم رعایت عدالت در توزیع مالیات بر ارزش افزوده بین شهرداری‌ها

شهردار اردبیل گفت: رعایت عدالت در توزیع مالیات بر ارزش افزوده بین شهرداری ها لازم و ضروری است. محمود صفری شامگاه پنجشنبه در جلسه رسمی شورای اسلامی شهر اردبیل با تاکید بر لزوم رعایت عدالت در توزیع مالیات بر ارزش افزوده بین شهرداری ها اظهار کرد: توزیع عادلانه مالیات بر ارزش افزوده منجر به توسعه و پیشرفت زیرساخت های […]

شهردار اردبیل گفت: رعایت عدالت در توزیع مالیات بر ارزش افزوده بین شهرداری ها لازم و ضروری است.
محمود صفری شامگاه پنجشنبه در جلسه رسمی شورای اسلامی شهر اردبیل با تاکید بر لزوم رعایت عدالت در توزیع مالیات بر ارزش افزوده بین شهرداری ها اظهار کرد: توزیع عادلانه مالیات بر ارزش افزوده منجر به توسعه و پیشرفت زیرساخت های شهری خواهد بود بنابراین انتظار داریم عدالت در این موضوع ایجاد شود.
وی از تخصیص ۲۴۰ میلیارد تومان یارانه برای خرید اتوبوس های شهری خبر داد و گفت: از ۶۰ دستگاه اتوبوس خریداری شده ۸ دستگاه را تحویل گرفتیم و مابقی اتوبوس ها هم به مرور زمان دریافت و به ناوگان حمل ونقل درون شهری اضافه می شود.
شهردار اردبیل به آسفالت ریزی در سطح شهر اردبیل اشاره کرد و افزود: با اختصاص قیر رایگان طی ۸ ماهه سال جاری میزان آسفالت ریزی نیز افزایش چشمگیری داشته است به طوری که ۸۰ هزار تن آسفالت ریزی در سطح داشتیم و این میزان آسفالت ریزی نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۲ برابری داشته است .
صفری با اشاره به اختصاص قیر رایگان به شهرداری اردبیل، بیان کرد: به همت و پیگیری های نمایندگان اردبیل در مجلس شورای اسلامی امسال حدود ۵ هزار تن قیر رایگان دریافت کردیم که این میزان نسبت به سال گذشته افزایش ۵ برابری داشته است.
وی همچنین در پایان خاطر نشان کرد: در سال جاری از محل اعتبارات مدیریت بحران ۸۰ میلیارد تومان اعتبار برای اردبیل توزیع شد که ۴۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری اردبیل اختصاص یافت.

منبع خبر