شهردار زاهدان: شهروندان با قرار گرفتن در کنار شهرداری روند اجرای امور را تسریع بخشند

شهردار زاهدان گفت: با توجه به پروژه‌ها و سایر برنامه‌های اجرا شده و در دست اقدام می‌طلبد که شهروندان بویژه فعالان حوزه‌های مختلف با قرار گرفتن در کنار شهرداری این شهر روند اجرای امور را تسریع بخشند. محمدامیر براهویی در جریان بازدید از پروژه‌های شهرداری این شهر  ضمن تشریح برخی از اقدامات عمرانی، خدماتی و […]

شهردار زاهدان گفت: با توجه به پروژه‌ها و سایر برنامه‌های اجرا شده و در دست اقدام می‌طلبد که شهروندان بویژه فعالان حوزه‌های مختلف با قرار گرفتن در کنار شهرداری این شهر روند اجرای امور را تسریع بخشند.

محمدامیر براهویی در جریان بازدید از پروژه‌های شهرداری این شهر  ضمن تشریح برخی از اقدامات عمرانی، خدماتی و رفاهی انجام شده اظهارداشت: با ارائه آموزش‌های لازم و فرهنگ‌سازی مناسب در عرصه‌های مختلف قطعآ می‌توان به توسعه و تغییر چهره شهر در ابعاد گوناگون امیدوار بود که در این راستا نهادها، ارگان‌ها و فعالان اجتماعی  بویژه تلاشگران رسانه‌ای مرتبط با حوزه‌های طوایف و اقوام بایستی نقش موثر فرهنگی خود را به بهترین نحو ایفا کنند.

وی با توضیح کامل و جامع اقدامات انجام شده برای هریک از پروژه‌ها و روند اجرای آن‌ها به سوالات برخی از شهروندان که از طریق فضای مجازی در این بازدید حضور داشتند نیز پاسخ و بر لزوم فرهنگ‌سازی در حوزه‌های مختلف تاکید کرد.
شهردار زاهدان افزود: اجرای پروژه‌هایی همچون ساخت و بازسازی پارک‌ها، آسفالت معابر، جدول‌گذاری‌ها و همچنین احداث تقاطع‌های غیر همسطح که مستلزم صرف هزینه‌های بسیاری است اگر همراه با مشارکت و همکاری شهروندان باشد طبق برنامه‌های زمانبندی شده در موعد مقرر اجرا و مشمول مرور زمان نخواهند شد.

منبع خبر