شهردار منطقه۲۲ مطرح کرد؛ آمادگی مدیریت شهری برای جمع‌آوری دکل‌های برق غرب تهران

شهردار منطقه ۲۲ تهران با اشاره به وجود دکل های فشار قوی برق در شمال این منطقه گفت: مدیریت شهری آماده همکاری با شرکت برق برای انتقال این خطوط به شکل زیر زمینی است. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲؛ حمیدرضا حاجوی در نشست با علی رضا صالحی مدیر منطقه برق آزادی و سایر […]

شهردار منطقه ۲۲ تهران با اشاره به وجود دکل های فشار قوی برق در شمال این منطقه گفت: مدیریت شهری آماده همکاری با شرکت برق برای انتقال این خطوط به شکل زیر زمینی است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲؛ حمیدرضا حاجوی در نشست با علی رضا صالحی مدیر منطقه برق آزادی و سایر مدیران شهری و اداره برق اظهار داشت: باتوجه به اینکه منطقه ۲۲ در حاشیه غربی تهران قرار دارد و یکی از ورودی های انتقال برق به شهر تهران به حساب می آید از گذشته دکل های انتقال برق فشار قوی در شمال منطقه و بخشی در محلات دیگر منطقه نصب شده است.

وی افزود: این روزها با توسعه شهر تهران به ویژه در منطقه ۲۲ دکل های برق فشار قوی مانع از خدمات رسانی به شهروندان شده و بعضا در احداث محیط های عمومی مانع ایجاد کرده است که مدیریت شهری این آمادگی را دارد با همکاری شرکت برق خطوط انتقال برق فشار قوی را به زیر زمین منتقل نماید.

شهردار منطقه ۲۲ ادامه داد: وجود دکل های فشار قوی برق موجب برهم زدن مبلمان شهری، نازیبایی مناظر طبیعی و مشکلات زیست محیطی می شود که انتقال این حجم وسیع از دکل های فشار قوی به زیر زمین کمک بسزایی به زیبائی شهر خواهد کرد.

منبع خبر