شهردار منطقه سه مشهد خبر داد : پیشرفت بیش از ۹۰ درصدی پروژه احداث زمین ورزشی میدان امام حسین (ع)

شهردار منطقه سه مشهد از پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۰ درصدی پروژه احداث زمین ورزشی میدان امام حسین (ع) در این منطقه خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، “مهدی خداشناس” با اعلام این خبر اظهار کرد: خوشبختانه بر اساس نیازسنجی های به عمل آمده و همچنین درخواست های مردمی مطرح شده در دیدارهای مردمی […]

شهردار منطقه سه مشهد از پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۰ درصدی پروژه احداث زمین ورزشی میدان امام حسین (ع) در این منطقه خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، “مهدی خداشناس” با اعلام این خبر اظهار کرد: خوشبختانه بر اساس نیازسنجی های به عمل آمده و همچنین درخواست های مردمی مطرح شده در دیدارهای مردمی و اداره ارتباطات مردمی۱۳۷، توسعه زیرساخت های ورزشی به خصوص در محله های حاشیه ای این منطقه در دستور کار قرار گرفته است.
وی افزود: یکی از این پروژه ها که در قالب پروژه های زودبازده، با درخواست شهروندان و تایید کمیته نظارتی شورای اسلامی شهر در حال اجرا است، پروژه زمین ورزشی میدان امام حسین (ع) واقع در روبروی خواجه ربیع چهار به مساحت هزار و ۵۰۰ متر مربع زمین ورزشی آسفالته است.
شهردار منطقه سه بیان کرد: این پروژه که برای اجرای آن اعتبار ۳۵ میلیارد ریالی اختصاص داده شده است، با سرعت مطلوبی در حال اجرا بوده و به پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۰ درصدی دست یافته است.

منبع خبر