شهردار منطقه ۲۰ تهران به دنبال منابع درآمدی جدید

شهردار منطقه ۲۰ در سومین جلسه کمیته درآمد، لزوم ایجاد منابع درآمدی جدید را برای بهبود وضعیت شهر و رفاه حال شهروندان منطقه مورد تاکید قرار داد. «سید محمد ناظم رضوی» در این جلسه به لزوم ایجاد منابع درآمدی جدید اشاره کرد و گفت: «بخش مهمی از تعهدات درآمد نقدی منطقه از درآمدهای ناشی از […]

شهردار منطقه ۲۰ در سومین جلسه کمیته درآمد، لزوم ایجاد منابع درآمدی جدید را برای بهبود وضعیت شهر و رفاه حال شهروندان منطقه مورد تاکید قرار داد.

«سید محمد ناظم رضوی» در این جلسه به لزوم ایجاد منابع درآمدی جدید اشاره کرد و گفت: «بخش مهمی از تعهدات درآمد نقدی منطقه از درآمدهای ناشی از موضوعات مرتبط با شهرسازی از قبیل کمیسیون ماده ۵، صدور پروانه، تثبیت واحدهای تجاری و فروش املاک تامین می شود.»

او تامین درآمد را یکی از مهمترین بخش های عملکرد شهرداری و مقدمه ای برای اجرایی شدن پروژه های شهری و رضایت شهروندان عنوان کرد و پیگیری موضوعات درآمدی با هدف تحقق درآمد مصوب از سوی شهرداران نواحی، مدیران مالی و شهرسازی نواحی را ضروری برشمرد.

مهدی مزینانی معاون شهرسازی و معماری منطقه نیز با تاکید بر تسهیم تعهدات درآمدی نواحی مرتبط با مباحث شهرسازی؛ تسهیل در صدور پروانه های ساختمانی به منظور رفاه حال شهروندان و ایجاد انگیزه را ضروری عنوان کرد.

در این جلسه گزارش مبسوط در خصوص تعهدات نقد و غیرنقد از سوی معاون مالی و اقتصاد شهری و آمار کارشناسی و میزان تحقق درآمد و سهم درآمدی نواحی هفتگانه و درآمد کسب شده از ابتدای سال جاری تا کنون از سوی دبیر کمیته درآمد ارائه شد.

سومین جلسه کمیته درآمد شهرداری منطقه ۲۰ با حضور شهردار، اعضای کمیته درآمد، معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی، مدیران مالی و پشتیبانی و روسای شهرسازی نواحی هفت‌گانه برگزار شد.

منبع خبر