شهردار مهاباد : ایستگاه های آتش نشانی مهاباد به ۴ مورد افزایش می یابد

شهردار مهاباد از احداث ایستگاه جدید آتش نشانی شماره ۴ در شهرک فجر این شهر با اعتبار بالغ بر ۵ میلیارد تومان خبر داد. بابک رستم پور شهردار مهاباد گفت: با توجه به توسعه شهری و گسترش محدوده های مسکونی در برخی از مناطق شهر به ویژه مناطق بالادست و کمبود ایستگاه آتش نشانی در راستای پوشش […]

شهردار مهاباد از احداث ایستگاه جدید آتش نشانی شماره ۴ در شهرک فجر این شهر با اعتبار بالغ بر ۵ میلیارد تومان خبر داد.
بابک رستم پور شهردار مهاباد گفت: با توجه به توسعه شهری و گسترش محدوده های مسکونی در برخی از مناطق شهر به ویژه مناطق بالادست و کمبود ایستگاه آتش نشانی در راستای پوشش حوادث و امداد و نجات شهروندان، شهرداری مهاباد در نظر دارد تعداد ایستگاه های موجود سطح شهر را افزایش دهد.
وی گفت: در این راستا زمینی به مساحت حدود ۵ هزار و ۷۰۰ مترمربع در شهرک فجر برای این منظور در نظر گرفته شده و برای ایجاد ساختمان این ایستگاه مساحتی در حدود ۵۴۰ مترمربع از آن وارد فاز اجرایی شد.


شهردار مهاباد در خصوص اعتبار این پروژه نیز گفت: یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از طریق ذیحسابی و ۴ میلیارد تومان هم تخصیص از طریق شهرداری خواهد بود.
رستم پور با اشاره به اینکه با احداث این ساختمان تعداد ایستگاه های آتش نشانی شهر به ۴ مورد افزایش می یابد، گفت: با احداث ایستگاه جدید ارائه عملیات امداد و اطفاء حریق سریع تر و مطلوب تر صورت می پذیرد.
وی می گوید در ادامه محدوده عملیاتی این ایستگاه مناطق شهرک فجر، سیدآباد، کوی دانشگاه، بهارستان، کوی زیبا، کانی صوفی رشید و زمین های شهرداری و همچنین کمک رسانی به سایر ایستگاه های سطح شهر تحت پوشش قرار خواهد گرفت.

منبع خبر