شهر حمیدیا آماده میزبانی از میهمانان نوروزی

امیر شاکری از آماده سازی شهر حمیدیا برای استقبال از میهمانان نوروزی خبر داد. شهردار حمیدیا گفت: با توجه به فرا رسیدن سال نو، بهار طبیعت و برقراری سفر‌های نوروزی در پرتو مدیریت هوشمند کرونا، شهر حمیدیا نیز برای استقبال از بهار و میزبانی از میهمانان نوروزی آماده می‌شود. او گفت: در ایام نوروز جشنواره نوروزی با […]

امیر شاکری از آماده سازی شهر حمیدیا برای استقبال از میهمانان نوروزی خبر داد.

شهردار حمیدیا گفت: با توجه به فرا رسیدن سال نو، بهار طبیعت و برقراری سفر‌های نوروزی در پرتو مدیریت هوشمند کرونا، شهر حمیدیا نیز برای استقبال از بهار و میزبانی از میهمانان نوروزی آماده می‌شود.

او گفت: در ایام نوروز جشنواره نوروزی با محوریت بوستان ناجی و با حضور و نقش آفرینی هنرمندان شهر برگزار می‌شود.

به گفته او پیرو سلسله مسابقات فرهنگی_هنری شهرداری حمیدیا، مسابقه‌ای تحت عنوان ” عیدانه ” ویژه گروه سنی کودکان و نوجوانان برگزار می شود.

شهردار حمیدیا گفت: پارک شهدای گمنام ( روبروی صداوسیما ) به عنوان محل استقرار کمپ اقامتی و راهنمای مسافران پیش بینی شده است.

او گفت: براساس هماهنگی‌های صورت گرفته، نمایشگاه و بازارچه فعالیت‌های زنان سرپرست خانوار در قالب خیریه‌های مستقر در شهر دایر می‌شود.

شاکری گفت: شهرداری حمیدیا در مقاطع زمانی مختلف اقدام به غرس نهال در مناطق مختلف شهر و به ویژه در رفوژ میانی بلوار‌ها کرده است، در این روز‌های منتهی به سال جدید نیز گل کاری میادین ها، رفوژ بلوار‌ها و بوستان‌های شهر در حال انجام است.

به گفته شهردار حمیدیا به منظور اصلاح و تقویت روشنایی معابر و بوستان‌های شهرحمیدیا، علاوه بر بازدید مستمر شبانه از وضعیت روشنایی مناطق مختلف شهر، لامپ‌های پر مصرف و فاقد روشنایی مناسب جمع آوری و به جای آن‌ها لامپ‌های کم مصرف و پر نور نصب شده است.

او گفت رنگ آمیزی جداول معابر شهر، خط کشی ترافیکی کلیه معابر درجه یک و دو شهر، لکه گیری و آسفالت معابر، رنگ آمیزی مبلمان شهری، حذف زوائد بصری، بازسازی و اصلاح برخی از علائم ترافیکی از دیگر اقدامات در دست اجرا شهرداری حمیدیا است.

منبع خبر