طرح استقبال از بهار در ورامین آغاز شد

شهردار ورامین گفت: در آستانه فرارسیدن عید نوروز و به منظور فراهم کردن شرایط مناسب برای شروع سال جدید، طرح استقبال از بهار در مناطق مختلف این شهرستان آغاز شد. علیرضا مومنی روز سه‌شنبه به خبرنگار ایرنا  اظهار داشت: در این طرح واحدهای مختلف شهرداری از جمله زیباسازی، تأسیسات، امور شهری، خدمات شهری، فضای سبز، آتش نشانی […]

شهردار ورامین گفت: در آستانه فرارسیدن عید نوروز و به منظور فراهم کردن شرایط مناسب برای شروع سال جدید، طرح استقبال از بهار در مناطق مختلف این شهرستان آغاز شد.

علیرضا مومنی روز سه‌شنبه به خبرنگار ایرنا  اظهار داشت: در این طرح واحدهای مختلف شهرداری از جمله زیباسازی، تأسیسات، امور شهری، خدمات شهری، فضای سبز، آتش نشانی و خدمات ایمنی و حمل و نقل تا پایان اسفندماه نسبت به رفع مشکلات شهری اقدام کرده و منظر عمومی شهر را برای استقبال از بهار آماده می کنند.

شهردار ورامین همچنین از ترمیم روکش آسفالت، نوسازی مبلمان شهری، نصب ست‌های ورزشی، رنگ آمیزی جداول، نصب پایه چراغ‌های روشنایی، لایروبی جوی‌ها و تعویض و نصب علائم راهنمایی و رانندگی و خط کشی ترافیکی معابر از جمله فعالیت های ستاد استقبال از بهار ورامین و آغاز طرح گلکاری گسترده فضاهای سبز سطح شهر با گلهای تولید شده در واحد فضای سبز این شهرداری خبر داد.

مؤمنی افزود: واحد فضای سبز شهرداری ورامین در تولید گل‌هایی همچون، شب بو، بنفشه، مینا چمنی، همیشه بهار، گازانیا، اطلسی، قرنفل، جعفری، میمون، لاوان، رزماری، شمعدانی رز و پیراکانتا به خودکفایی رسیده و گل‌های استفاده شده در سطح شهر، در این واحد تولید می‌شود.

وی گفت: شهرداری ورامین در آستانه فرارسیدن عید نوروز و با هدف ایجاد چشم اندازی زیبا و دلنشین و طراوت بخشیدن به محیط شهری و آرامش و شادابی بین شهروندان ، طرح کاشت گل‌ها را در سطح معابر، بوستان ها، میادین آغاز کرده که حفاظت از این فضا، به همکاری مردم نیاز دارد.

منبع خبر