قراردادهای آبکی یقه برج‌های دو قلو را گرفت/ شهردار خرم آباد: سرمایه‌گذار تمایلی به ادامه کار ندارد

شهردار خرم‌آباد در خصوص آخرین وضعیت برج‌های دوقلو، گفت: در جلسه‌ی که با مدیرعامل شرکت معین کوثر برگزار کردیم، شرکت تمایلی به ادامه کار و انجام تعهدات نداشت. سعید  فتوحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، با اشاره به اینکه پروژه مجتمع مسکونی- تجاری ۲۲ بهمن در فروردین ۱۳۹۳ با مشارکت‌ شرکت سرمایه‌گذاری […]

شهردار خرم‌آباد در خصوص آخرین وضعیت برج‌های دوقلو، گفت: در جلسه‌ی که با مدیرعامل شرکت معین کوثر برگزار کردیم، شرکت تمایلی به ادامه کار و انجام تعهدات نداشت.

سعید  فتوحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، با اشاره به اینکه پروژه مجتمع مسکونی- تجاری ۲۲ بهمن در فروردین ۱۳۹۳ با مشارکت‌ شرکت سرمایه‌گذاری معین کوثر به مدت ۴۰ ماه شمسی منعقد شده است، عنوان کرد: قرار بود پروژه برج‌های دوقلو تا مرداد ۹۶ به اتمام برسد، اما متاسفانه با گذشت حدود هفت سال  تنها ۲۵ تا ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی در خصوص آخرین وضعیت برج‌های دوقلو ،افزود: در جلسه‌ی که با مدیرعامل شرکت معین کوثر برگزار کردیم، شرکت تمایلی به ادامه کار و انجام تعهدات نداشت.

شهردار خرم‌آباد گفت:  از طریق ماده ۳۸ پیگیر حق و حقوق شهرداری هستیم تا هر چه زودتر این پروژه تعیین تکلیف شود.

فتوحی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان اینکه استاندار و معاونت عمرانی به صورت میدانی از پروژه بازدید داشته‌اند، افزود: هم استاندار و هم معاون عمرانی پیگیر راه‌اندازی مجدد برج‌های دوقلو هستند، اعضا شورا نیز با جدیت پیگیر روشن شدن وضع پروژه هستند.

وی در خصوص ورود سرمایه‌گذار جدید به پروژه هم توضیح داد:  تا پروژه تعیین تکلیف نشود نمی‌شود به دنبال جذب و یا ورود سرمایه‌گذار جدید بود.

شهردار خرم‌آباد در پایان صحبت‌های خود گفت: متاسفانه مدیران قبلی قرارداد خوبی منعقد نکرده‌اند و به طور کلی حق شهرداری ضایع شده است.

منبع خبر