لازمه زیست‌پذیری شهرها همگرایی مدیریت شهری است

رئیس کمیسیون پایش و نظارت بر مصوبات شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شهرداری یک ارگان توانمند است و با همگرایی تلاش می‌کند برای منافع شهروندان به‌سمت زیست بهتر و هدف‌های مشترک تمام نهادهای ذی نفع در شهر حرکت کند. احمدرضا مصور اظهار کرد: همگرایی یعنی تمام هدف‌گذاری‌ها تا حد ممکن در یک راستا قرار گیرد […]

رئیس کمیسیون پایش و نظارت بر مصوبات شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شهرداری یک ارگان توانمند است و با همگرایی تلاش می‌کند برای منافع شهروندان به‌سمت زیست بهتر و هدف‌های مشترک تمام نهادهای ذی نفع در شهر حرکت کند.
احمدرضا مصور اظهار کرد: همگرایی یعنی تمام هدف‌گذاری‌ها تا حد ممکن در یک راستا قرار گیرد و شورای اسلامی شهر و مدیریت شهری به سمتی حرکت کند که نتیجه آن زیست بهتر در شهر اصفهان باشد؛ البته این مهم، مفهوم وسیعی دارد و جنبه‌های فیزیکی و معنوی را در بر می‌گیرد.
وی افزود: از ابتدا تلاش شده است تا با هدف‌گذاری مشترک با تمام ذی‌نفعان شهر، نگاه‌ها و عملکردها به سمت یک نقطه حرکت کند.
رئیس کمیسیون پایش و نظارت بر مصوبات شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: به‌عنوان مثال اگر بخواهیم موضوع استفاده از انرژی‌های پاک را مطرح کنیم، باید زمانی که برای این موضوع پروانه صادر می‌شود، به آن توجه داشت، چراکه استانداردها مربوط به امور اداره برق و محیط زیست می‌شود، لذا این همگرایی را می‌توان با همفکری و یکسان‌سازی دیدگاه‌ها در قالب صدور پروانه برای شهروند ارائه کنیم.
وی خاطرنشان کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر یک ارگان توانمند است و می‌تواند واگرایانه آنچه را که می‌خواهد در شهر عملیاتی کند، با این وجود در منشور، همگرایی را انتخاب کرده است تا بتواند برای منافع شهروندان به سمت هدف‌های مشترک تمام نهادهای ذی‌نفع در شهر اصفهان حرکت کند.
مصور ادامه داد: در این راستا با بسیاری از نهادها و ارگان‌ها همکاری‌های بسیار خوبی انجام شده است و چندین پرونده از جمله شهرک شهید کشوری، علی‌آباد کلنگان و تعاونی مسکن شرکت انتظام نیروی انتظامی مورد بحث و بررسی قرار گرفته و به نتایج خوب و درستی رسیده است.

 

منبع: http://www.imna.ir/news/669551/