محمدی اعلام کرد؛ ۹ زیرگذر خودرویی در منطقه۲۲ پایتخت روشن شد

شهردار منطقه ۲۲ با اشاره به اینکه برخی از نقاط بی دفاع شهری با فراهم کردن روشنایی رفع شده است، گفت: در چند ماه اخیر به همت معاونت خدمات شهری این منطقه سیستم روشنایی ۹ زیرگذر خودرویی در این منطقه غربی تهران فراهم شده است. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، وحیدرضا محمدی شهردار […]

شهردار منطقه ۲۲ با اشاره به اینکه برخی از نقاط بی دفاع شهری با فراهم کردن روشنایی رفع شده است، گفت: در چند ماه اخیر به همت معاونت خدمات شهری این منطقه سیستم روشنایی ۹ زیرگذر خودرویی در این منطقه غربی تهران فراهم شده است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، وحیدرضا محمدی شهردار منطقه اظهار داشت: وجود بزرگراه هایی شامل آزادگان، شهید همدانی، شهید خرازی و اتصال تردد خودرویی در برخی از محلات این منطقه از طریق زیرگذرها امکان پذیر است که روشنایی این محورها در دستور کار قرار گرفته است.

او افزود: از مهم ترین اهداف اجرای این طرح، رفع نقطه بی دفاع شهری است. همچنین، این طرح به منظور بهبود دید رانندگان وسایل نقلیه عمومی، سهولت تردد خودروها در هنگام شب، افزایش چشم اندازهای بصری و ارتقای سلامت و رفاه حال شهروندان در دست اجرا است.

محمدی ادامه داد: موضوع روشنایی تنها مختص زیرگذرها نبوده است، بلکه در پایانه های اتوبوسرانی ایران خودرو، چیتگر، دهکده المپیک و وردآورد از سوی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه و به درخواست شهروندان به اجرا درآمده است.

شهردار منطقه خاطرنشان کرد: باتوجه به شرایط کمبود برق در فصل تابستان برای سیستم روشنایی این محیط ها از لامپ های کم مصرف استفاده شده تا میزان برق مصرفی مدیریت شود.

وی به زیرگذرهای مورد اجرای طرح اشاره کرد و گفت: بلوار گلها، بلوار کاج، جنگلیان، آبشار، دهکده، صدرا، شهید زرین، دژپل و بزرگراه آزادگان از جمله زیرگذرهای مورد اجرای طرح روشنایی بوده است.

محمدی تصریح کرد: مسئولیت روشنایی معابر بر عهده اداره برق است که در این زمینه نقاط تاریکی به مدیران اداره برق اطلاع داده شد، اما روشنایی بوستان ها برعهده شهرداری است که اقدامات قابل توجهی برای روشنایی بوستان ها به خصوص بوستان های فرامنطقه ای صورت گرفته است، با این وجود در صورتی که تاریکی در نقطه ای وجود دارد شهروندان می توانند با سامانه ۱۳۷ تماس بگیرند تا همکارانم اقدام به رفع مشکل کنند.

منبع خبر