محمدی در روز پزشک مطرح کرد؛ سرانه مناسب بهداشتی و درمانی در منطقه ۲۲ تهران

شهردار منطقه ۲۲ تهران با اشاره به اینکه این منطقه غربی تهران از نعمت مراکز درمان استاندارد برخوردار است؛ گفت: با وجود اینکه این محدوده غربی تهران به عنوان نوپا ترین منطقه کلانشهر تهران محسوب می شود؛ اما از سرانه مناسب بهداشتی و درمانی برخوردار است. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، وحیدرضا محمدی […]

شهردار منطقه ۲۲ تهران با اشاره به اینکه این منطقه غربی تهران از نعمت مراکز درمان استاندارد برخوردار است؛ گفت: با وجود اینکه این محدوده غربی تهران به عنوان نوپا ترین منطقه کلانشهر تهران محسوب می شود؛ اما از سرانه مناسب بهداشتی و درمانی برخوردار است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، وحیدرضا محمدی به همراه حسین هوشیار معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه۲۲  ،شاهین خواه شهردار ناحیه شش، ریس اداره سلامت و معتمدین محلی به مناسبت روز پزشک در مراسمی  از پزشکان فعال این منطقه تقدیر کرد و اظهار داشت: پزشکان از جمله افراد زحمت کش کشورمان هستند که در تمامی ایام در کنار مردم به ایثار و فداکاری مشغول هستند.

وی افزود: پزشکان چه در زمان جنگ تحمیلی و چه بعد از جنگ به خدمات رسانی به هموطنان مشغول هستند به طوری که این روزها شاهد آن هستیم که پزشکان در مناطق دور افتاده اقدام به فعالیت دارند.

شهردار منطقه ادامه داد: در این منطقه تعداد قابل توجهی مراکز درمانی وجود دارد که خدمات رسانی مناسبی برای شهروندان ساکن در این منطقه دارند، همچنین در حال حاضر تعداد قابل توجهی بیمارستان از سوی دولت، بخش خصوصی و سایر نهاد ها در این منطقه در حال ساخت است که با راه اندازی این مراکز سرانه قابل توجه درمانی و بهداشتی به این منطقه افزوده خواهد شد.

محمدی تصریح کرد: در این منطقه درمانگاه شهرداری منطقه در محله سرو آزاد نیز وجود دارد و در برخی از محلات مجموعه های درمانی خصوصی، خیریه ای و دولتی در کنار پایگاه سلامت وزارت بهداشت و خانه های بهداشت مشغول به فعالیت هستند.

منبع خبر