مرمت و همسطح سازی آسفالت بلوار قاضی طباطبایی به روش پیش گرمایش

شهرداران آنلاین/به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، کوروش باوندی،دراین خصوص گفت: در راستای کیفیت هر چه بیشتر آسفالت در سطح منطقه لکه گیری های ضروری با روش نوین پیش گرمایش انجام می شود که در این راستا ۳۰۰ متر مربع از بولوار قاضی طباطبایی این منطقه با این روش مرمت و همسطح سازی شد. […]

شهرداران آنلاین/به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، کوروش باوندی،دراین خصوص گفت: در راستای کیفیت هر چه بیشتر آسفالت در سطح منطقه لکه گیری های ضروری با روش نوین پیش گرمایش انجام می شود که در این راستا ۳۰۰ متر مربع از بولوار قاضی طباطبایی این منطقه با این روش مرمت و همسطح سازی شد.
وی اضافه کرد: با توجه به حفاری های غیر اصولی که اغلب فاقد مجوز از شهرداری هستند شاهد نفوذ آب و مشکلات زیرسازی و نشست زمین به مرور زمان هستیم. که این امر موجب می گردد عمر ۲۰ ساله آسفالت به ۲ تا ۳ سال کاسته شود. در این روش آسفالت‌ها یکدست انجام می‌شود به گونه‌ای که خط برش قابل تشخیص نخواهد بود.
شهردار منطقه یک ادامه داد : با توجه به اینکه شهرداری منطقه یک تقریبا از آسفالت جدید و با کیفیتی برخوردار است مقرر شد که به جای لکه‌گیری‌های دستی که هزینه بالایی دارد از روش پیش‌گرمایش با صرفه جویی در هزینه ها جایگزین شد.