مشارکت مردم در نظافت و آماده سازی شهر دوراهک استان بوشهر

در آستانه میلاد سراسر خیر و برکت حضرت مهدی(عج) و استقبال از سال نو، مردم دوراهک با همکاری شهرداری در نظافت و آماده سازی شهر جهت حضور میهمانان نوروزی تلاش می نمایند. حسین محمدی شهردار دوراهک گفت: طبق برنامه اعلام شده این طرح در روز پنج شنبه ۲۶ اسفند در شهر دوراهک اجرا شده و […]

در آستانه میلاد سراسر خیر و برکت حضرت مهدی(عج) و استقبال از سال نو، مردم دوراهک با همکاری شهرداری در نظافت و آماده سازی شهر جهت حضور میهمانان نوروزی تلاش می نمایند.
حسین محمدی شهردار دوراهک گفت: طبق برنامه اعلام شده این طرح در روز پنج شنبه ۲۶ اسفند در شهر دوراهک اجرا شده و تمامی نخاله های ساختمانی توسط شهرداری جمع آوری می شود.همچنین انتظار می رود شهروندان درب منازل خود را با آب و جارو کرده تا کوچه و محله های سطح شهر نیز نظافت شود.از طرفی از عموم شهروندان درخواست می شود درب منازل خود را رنگ آمیزی کرده و شیشه های مغازه و خودروهای خود را تمیز نمایند، چرا که هرکدام از این رفتارها می تواند عاملی برای زیباسازی شهر و ایجاد حس نشاط و نظافت در شهر باشد.
شهردار دوراهک افزود: با اجرای این طرح، شهروندان مشارکت در نظافت شهری به نمایش می گذارند. تمام تلاش ما بر این است که فضای شهری به نحوی مطلوب آماده استقبال از سال جدید شده و تمامی محلات، کوچه ها، معابر و ورودی های شهر با ظاهری زیبا، خوشایند و در خور مردم دوراهک به استقبال سال جدید بروند.

منبع خبر