معاونت شهرسازی و معماری منافع شهر و شهروندان را باید به صورت همزمان تامین کند

سرپرست شهرداری اصفهان با حضور در معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان از بخش های مختلف این معاونت بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند کار قرار گرفت.

معاونت شهرسازی و معماری منافع شهر و شهروندان را باید به صورت همزمان تامین کند

سرپرست شهرداری اصفهان با حضور در معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان از بخش های مختلف این معاونت بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند کار قرار گرفت.

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، علیرضا بوژمهرانی در حاشیه این بازدید، اظهار کرد: یکی از وظایف مدیران ارشد در هر دستگاهی ارتباط مستمر و تنگاتنگ با تمام ارکان زیرمجموعه خودشان است.

وی تصریح کرد: با وجود سلسله مراتب اداری لازم است مدیران ارشد در هر زمان به اتفاقاتی که درون سازمان اعم از ساختاری، مدیریتی و کاری می گذرد اشراف داشته باشند. 

سرپرست شهرداری اصفهان، معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان را یکی از ارکان مهم شهرداری ذکر کرد و افزود: رضایت شهروندان از این معاونت باعث رضایت عمومی از مجموعه شهرداری به صورت تصاعدی و جهشی می شود. 

وی ادامه داد: مردم با دیدن پارک های احداث شده در معابر و تمیزی خیابان ها از عملکرد شهرداری رضایت دارند اما بیشترین رضایت از شهرداری می تواند از معاونت شهرسازی و معماری باشد، همان طور که گاهی اوقات تضاد منافع در این معاونت که هم باید منافع شهر و هم منافع مردم در نظر گرفته شود ممکن است باعث ایجاد گلایه مندی در شهروندان شود.

بوژمهرانی اضافه کرد: تلاش بسیاری در معاونت شهرسازی و معماری صورت گرفته تا با مکانیزه کردن سیستم ها، تسریع در مبادله اطلاعات بین دستگاه ها، شفاف سازی و … مردم اطمینان خاطر بیشتری نسبت به عملکرد شهرداری داشته باشند.

وی با بیان اینکه با این قبیل اقدامات مردم اطمینان حاصل می کنند که مسائلی مانند پارتی بازی، استفاده از رانت، و … در شهرداری وجود ندارد، تاکید کرد: لازم است هر شهروندی فارغ از اینکه در کجای شهر زندگی می کند بتواند از مجموعه شهرداری خدمات بگیرد.

سرپرست شهرداری اصفهان گفت: مردم از برخی از خدمات غیر حضوری که در معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان ارائه می شود اطلاع کافی ندارند و فکر می کنند باید به صورت شخصی برای پیگیری پرونده های خود اقدام کنند در صورتیکه هم اکنون خدمات بسیار خوبی در این معاونت به صورت غیرحضوری ارائه می شود که شهروندان می توانند از آن استفاده کنند.

وی افزود: از مردم انتظار داریم در هر جایی از شهرداری که مشکلات را می بینند به ما اعلام کنند تا نسبت به رفع این مشکلات اقدام شود زیرا مجموعه مدیران شهرداری خادمان مردم هستند.

کد محتوا ۳۷۳۳۰

برچسب ها