معرفی پروژه های شاخص شهرداری منطقه ۸ در نمایشگاه شهرهای خواهرخوانده و توانمندی مدیریت شهری تهران

منطقه ۸ تهران مزین به نام مبارک امام هشتم (ع)در شرقی ترین نقطه تهران با ۳ ناحیه و ۱۳ محله با بافت فرهنگی و تجاری قرار دارد. مهدی آقابابایی جانشین روابط عمومی شهرداری منطقه ۸ تهران در حاشیه نمایشگاه شهرهای خواهرخوانده و توانمندی مدیریت شهری تهران به بلدیه آنلاین گفت: تملک زمین در ماه گذشته برای […]

منطقه ۸ تهران مزین به نام مبارک امام هشتم (ع)در شرقی ترین نقطه تهران با ۳ ناحیه و ۱۳ محله با بافت فرهنگی و تجاری قرار دارد.

مهدی آقابابایی جانشین روابط عمومی شهرداری منطقه ۸ تهران در حاشیه نمایشگاه شهرهای خواهرخوانده و توانمندی مدیریت شهری تهران به بلدیه آنلاین گفت: تملک زمین در ماه گذشته برای احداث کلانتری در ناحیه ۳ شهرداری منطقه ۸ پس از ۱۶ سال درخواست و مطالبه اهالی این ناحیه کم برخوردار ، احداث پارکینگ طبقاتی در خیابان شهید مدنی ، ساخت محزن آب هزار و صد متر مکعبی برای مصارف شرب و فضای سبز و ایجاد بوستان مادر و کودک از طرح های مهم و شاخص شهرداری منطقه ۸ تهران است.

مهدی آقابابایی جانشین روابط عمومی شهرداری منطقه ۸ تهران در پایان یکی از مزایای حضور در نمایشگاه پس از چندین سال آشنایی با دستاوردها و انتقال تجربیات مدیران شهرداری ها و جذب مشارتهای مردمی در اجرای طرحهای منطقه عنوان کرد.

منبع خبر