ملزومات یک کار جهادی، رسانه‌ای شدن است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار برخوار با بیان اینکه مدیر یک دستگاه اداری باید جهادی باشد و نباید از موانع بترسد، گفت: در مدتی که در معاونت فرمانداری شهرستان فعالیت کردم متوجه این شدم که برخی مسئولان از موانع می‌ترسند. به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” و به نقل از ندای برخوار؛ […]

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار برخوار با بیان اینکه مدیر یک دستگاه اداری باید جهادی باشد و نباید از موانع بترسد، گفت: در مدتی که در معاونت فرمانداری شهرستان فعالیت کردم متوجه این شدم که برخی مسئولان از موانع می‌ترسند.

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” و به نقل از ندای برخوار؛ حسین معینی با بیان اینکه مدیر یک دستگاه اداری باید جهادی باشد و نباید از موانع بترسد، گفت: در مدتی که در معاونت فرمانداری شهرستان فعالیت کردم متوجه این شدم که برخی مسئولان از موانع می‌ترسند که به گفته مقام معظم رهبری باید با قدرت از این موانع عبور کنیم.

وی افزود: ملزومات یک کار جهادی این است که به تصویر کشیده و رسانه‌ای شود و این موضوع را از برخی ادارات نمی‌بینیم؛ مردم‌دار بودن یکی دیگر از نکات اصلی است که ادارت باید رعایت کنند.

معینی با بیان اینکه تکریم مردم وظیفه همه مسئولان است، تاکید کرد: وقتی کاری برای مردم می‌کنیم نباید بر سر آن‌ها منت بگذاریم، زیرا به وظیفه خود که همان خدمت به مردم است عمل کرده‌ایم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار شهرستان برخوار تصریح کرد: مسئولان باید مردم را حاکم و طلبکار و خود را بدهکار مردم بدانند؛ چرا که این فرمایش و تاکید مقام معظم رهبری است.

وی با اشاره به مسئولیت‌پذیر بودن مدیران شهرستان، اظهار کرد: مسئولیت‌پذیر بودن یک هنر است که این هنر را باید در شهرستان تقویت کنیم.