نماینده کلیمیان در مجلس: می‌توانیم با افزایش دانش‌بنیان‌ها به پیشرفت‌های قابل توجهی برسیم

نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس با اشاره به فضاسازی معاندان علیه شعار سال گفت: ما می‌توانیم با توجه به شرکت‌های دانش‌بنیان‌ و افزایش تعداد این شرکت به پیشرفت‌های قابل توجهی برسیم.

همایون سامه یح نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به فضاسازی‌های اخیر معاندان نظام علیه فرمایشات و تعیین شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: این فضاسازی‌ها و عصبانیت معاندان از نظام و فرمایشات رهبر معظم انقلاب و مسائل داخلی کشور نشان دهنده درستی کار ما در مجموعه نظام جمهوری اسلامی است.

وی افزود: این که بعضی از مخالفان و معاندان نظام عنوان می‌کنند که فرمایشات رهبر معظم انقلاب و شعارهای سال مانند افزایش دانش بنیان ها، هزینه‌بر است باید گفت که سرمایه‌گذاری به معنای هزینه‌بر بودن نیست هر کاری نیاز به سرمایه‌گذاری دارد.

نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ما از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون با وجود همه تحریم‌ها به هر آنچه که خواستیم رسیدیم؛ از جمله ساخت و تولید انبوه موشک، پهپاد، صنایع پزشکی و… در حوزه اقتصادی هم اراده می کنیم تا شرایط کشور در این حوزه نیز بهبود یابد و انشاءالله موفق هم خواهیم شد.

 سامه یح خاطرنشان کرد: تعیین شعار امسال با عنوان تولید، اقتصاد دانش بنیان و اشتغال‌آفرین از سوی رهبر معظم انقلاب و توجه به شرکت‌های دانش بنیان می تواند در حوزه اقتصادی ما را بیش از پیش به جلو ببرد و مشاهده پیشرفت‌های قابل توجهی در این زمینه باشیم.

وی افزود: توسعه و گسترش شرکت‌های دانش بنیان می‌تواند زمینه را برای اشتغال گسترده و رونق در حوزه تولید و اقتصاد در کشور ما فراهم آورد.

انتهای پیام/


منبع خبر : خبرگزاری فارس