نوسازی زیرمخزنی‌های پسماند در معابر منطقه ۲۲ تهران

شهردار منطقه ۲۲ تهران از آغاز اجرای طرح نوسازی و رنگ آمیزی تمامی زیرمخزنی های پسماند تر معابر ۱۲ گانه محلات این منطقه خبر داد. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، وحیدرضا محمدی در بازدید از اجرای طرح تحول نگهداشت شهر اظهار کرد: یکی از ویژگی های اجرای طرح تحول نگهداشت شهر رسیدگی به […]

شهردار منطقه ۲۲ تهران از آغاز اجرای طرح نوسازی و رنگ آمیزی تمامی زیرمخزنی های پسماند تر معابر ۱۲ گانه محلات این منطقه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، وحیدرضا محمدی در بازدید از اجرای طرح تحول نگهداشت شهر اظهار کرد: یکی از ویژگی های اجرای طرح تحول نگهداشت شهر رسیدگی به تمامی نقاط و تجهیزات شهری است، که  یکی از این تجهیزات مخازن پسماند است که همه روزه استفاده عموم مردم از آن صورت می گیرد.

وی افزود: از جمله ویژگی های طرح تحول نگهداشت شهر پایش است، که در چندماه گذشته پایشی از سوی اداره خدمات شهری منطقه در اجرای این طرح با موضوع فرسودگی مخازن پسماند صورت گرفته که ده ها مخزن جدید در منطقه نصب شده است.

محمدی ادامه داد: در برخی از محلات مخازن پسماند نیاز به رنگ آمیزی داشتتد که این رنگ آمیزی نیز به اجرا در آمده، است و به شکل مداوم به ویژه در فصل گرم شستشوی مخازن و زیر مخزنی ها صورت گرفته است.

شهردار منطقه تصریح کرد: رسیدگی به زیرمخزنی ها از دیگر برنامه های معاونت خدمات شهری منطقه است که نیازمند جایابی و طراحی جدید بودند که این امر در حال حاضر صورت گرفته است و تاکنون حجم قابل توجهی از زیرمخزنی های پسماند محلات منطقه نوسازی و مرمت شده اند.

منبع خبر