نیمه اول اسفندماه دوربرگردان غیرهمسطح شهید میرزایی شهر مشهد آماده بهره‌برداری می‌شود

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” به نقل از روابط عمومی شهرداری مشهد ، شهردارمشهد گفت: دوربرگردان غیرهمسطح شهید میرزایی در حال حاضر از بیش از ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است و نیمه اول اسفندماه امسال آماده بهره‌برداری خواهد شد. محمدرضاقلندرشریف، دراین خصوص افزود: یکی از پروژه‌های عمرانی مهم در حوزه ترافیکی دوربرگردان […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” به نقل از روابط عمومی شهرداری مشهد ، شهردارمشهد گفت: دوربرگردان غیرهمسطح شهید میرزایی در حال حاضر از بیش از ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است و نیمه اول اسفندماه امسال آماده بهره‌برداری خواهد شد.

محمدرضاقلندرشریف، دراین خصوص افزود: یکی از پروژه‌های عمرانی مهم در حوزه ترافیکی دوربرگردان غیرهمسطح شهید میرزایی است.

وی اضافه کرد: این پروژه که در بزرگراه شهید بابا نظر و محدوده میدان بار نوغان در حال احداث است تأثیر بسیار زیادی بر کاهش بار ترافیکی این منطقه خواهد داشت.

شهردارمشهد بابیان اینکه وجود تعداد زیادی معارض در مسیر اجرای پروژه دوربرگردان غیرهمسطح شهید میرزایی اجرای پروژه را با تأخیر روبرو کرد افزود: خوشبختانه با تلاش همکارانمان در سازمان عمران و منطقه سه ۱۱ معارض موجود در مسیر رفع و پروژه اکنون به‌سرعت در حال احداث است.

قلندر شریف به اقدامات انجام‌شده دراین پروژه اشاره و تصریح کرد: برای احداث دوربرگردان غیرهمسطح شهید میرزایی تاکنون ۶۸۴ تن آرماتوربندی،۵هزارو ۳۴۲ مترمربع قالب‌بندی،۴هزارو ۲۶۰ مترمکعب بتن‌ریزی انجام و ۴۲۵ قطعه بتنی پیش‌ساخته به همراه ۱۸ تیر پیش‌ساخته نصب‌شده است.

وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی بیش از ۸۵ درصدی پروژه ادامه داد: زمان‌بندی بهره‌برداری پروژه دوربرگردان غیرهمسطح شهید میرزایی در قرارداد آخر اسفندماه است اما با توجه به تأکیدات شورای محترم اسلامی شهر به‌ویژه کمیسیون عمران از همکارانمان در سازمان عمران خواسته‌ایم تا تمام توان خود را به کار گرفته و با سرعت بخشیدن به کار این پروژه را برای نیمه اول اسفند آماده بهره‌برداری کنند.

منبع خبر