همکاری مدیریت شهری و پلیس راهور گامی موثر جهت روان سازی ترافیک شهری

شهرداران آنلاین/به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ساری، جواد طالبی شهردار مرکز مازندران با سرهنگ بیگلری رییس پلیس راهور استان و سرهنگ امیری رییس پلیس راهور شهرستان ساری دیدار و گفتگو کرد.   در این دیدار شهردار ساری ، رفع گره های ترافیکی و سهولت تردد شهروندان را از دغدغه های مجموعه […]

شهرداران آنلاین/به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ساری، جواد طالبی شهردار مرکز مازندران با سرهنگ بیگلری رییس پلیس راهور استان و سرهنگ امیری رییس پلیس راهور شهرستان ساری دیدار و گفتگو کرد.

 

در این دیدار شهردار ساری ، رفع گره های ترافیکی و سهولت تردد شهروندان را از دغدغه های مجموعه شهرداری عنوان کرد و گفت: مدیریت شهری آماده هرگونه همکاری با پلیس راهور در جهت رفع معضلات ترافیکی است.

 

طالبی افزود: طی یک ماه گذشته ۵ اصلاح هندسی در چهار راه ابن شهرآشوب، چهارراه آزادی، تقاطع ۱۵ خرداد و پیام نور، تقاطع پل گردن و شهدای محراب و ورودی بیمارستان زارع انجام شده و برای انجام پروژه‌های بزرگ‌تر و بهتر نیز برنامه ریزی کرده ایم.

 

وی تاکید کرد: تعریف پروژه های جدید با هدف ارتقاء سطح ایمنی تردد شهروندان و خودروها در دستور کار قرار دارد.

 

سرهنگ بیگلری رییس پلیس راهور استان نیز در این جلسه با قدردانی از جواد طالبی شهردار ساری جهت اجرای پروژه های اصلاح هندسی در سطح شهر، اظهار داشت: برای انجام این پروژه ها پلیس راهور ۳ سال با شهرداری ساری مکاتبه کرد و بالاخره با حضور جواد طالبی بر مسند شهرداری ساری این پروژه های ترافیکی عملیاتی شد.

 

وی افزود: نقش شهرداری ساری در ایجاد سرعت‌کاه‌ها و کاهش تصادفات موثر بوده و امیدواریم پلیس راهور با همکاری مجموعه شهرداری اقدامات مطلوبی را در این راستا برای شهروندان رقم بزند.