پیام تبریک شهردارصفادشت به مناسبت سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر

شهرداران آنلاین/به گزارش روابط عمومی شهرداری صفادشت؛ شهردار صفادشت گفت؛ ملت سرافراز و آگاه ایران اسلامی درطول تاریخ خود هیچ گاه ذلت و تجاوز را نپذیرفته و همواره منادی صلح، ثبات،آرامش و دوستی بوده است ولی هر گاه مورد تهاجم یا تعدی بیگانه قرار گرفته با پاسخ کوبنده و دندان شکن آنها را غافلگیر نموده است. […]

شهرداران آنلاین/به گزارش روابط عمومی شهرداری صفادشت؛ شهردار صفادشت گفت؛ ملت سرافراز و آگاه ایران اسلامی درطول تاریخ خود هیچ گاه ذلت و تجاوز را نپذیرفته و همواره منادی صلح، ثبات،آرامش و دوستی بوده است ولی هر گاه مورد تهاجم یا تعدی بیگانه قرار گرفته با پاسخ کوبنده و دندان شکن آنها را غافلگیر نموده است.
کریمی خاطر نشان کرد ، بی‌تردید سوم خرداد و سالروز فتح خرمشهر فرصت مغتنمی است برای بازبینی و بازشناسی تاریخ بلند مقاومت ملت ایران،ملتی که با انقلاب آزادی بخش خود راه جدیدی را فراروی بشریت گشود. آزادی خرمشهر جلوه‌ای از معجزه‌ی اراده‌ی الهی به نمایش گذاشت و نشانگر قدرت و اقتدار انقلاب اسلامی، نظام دینی،رهبری معنوی و باور و ایمان و عشق امت به ولایت شد،وقتی که دراولین سخن وپیام بشارت پیروزی از سوی حضرت امام خمینی (ره) گفته شد: «خرمشهر را خدا آزاد کرد.
شهردار صفادشت در پایان افزود، اینجانب ضمن تبریک و تهنیت سالروز این نصر بزرگ الهی به فاتحان خرمشهر، خصوصاً خانواده معظم شهدا،رزمندگان،ایثارگران و جانبازان۸ سال دفاع مقدس،توفیقات همگان را در مسیر معرفی و پاسداشت این نقطه عطف از تاریخ عزت جمهوری اسلامی ایران در سایه رهبرمعظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) از درگاه ایزدمنان مسئلت می نمایم.